-
Jag får nog oxå försöka snacka mig till rabatten.. *undrar hur det går* Jag får aldrig några kuponger. Förstår inte varför....lewwe skrev 2007-12-10 10:22:47 följande:Som vanligt har jag inte fått någon kupong! De brukar visserligen va snälla på mitt lindex så man kan kanske snacka sig till rabatten ändå....man kan ju alltid hoppasSkulle behöva köpa några fina julklänningar till tjejerna, har en uppsättning men vi firar 3 dagar i rad(skilda föräldrar) så det behövs fler uppsättningar.
-
Tack så mycket!!! Vad skulle jag göra utan er snälla tjejer här inneokptr skrev 2007-12-10 15:27:55 följande:Vassego!Här får ni 25%-kupongen!!www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0750_club_k...
-
Jag måste fråga.. När man använder 25% kupongen, måste man betala med kortet eller räcker det att dra det o betala kontant?
Det står på den "när du använder ditt lindex club-kort"
-
jummie skrev 2007-12-11 09:59:03 följande:nä jag har ingen betalfunktion på mitt kort o alla rabatter har gällt mig oxå. Tror dom menar att du måste kunna visa upp kortet.ok, Så bra. Då vet jag.. jag har betalfunktionen, men jag använder den nästan aldrig, tycker bättre om att betala på engång.Snorky skrev 2007-12-11 09:59:39 följande:det räcker att dra kortet.... jag har inget kreditkort på Lindex så jag betalar alltid kontant/kontokort.
-
Jag använde kupongen igår i "min" lindex affär och jag hade skrivit ut den med svart/vitt. Det var inga problem. Jag handlade även t3b2 och det gick också så bra så!lewwe skrev 2007-12-12 10:20:18 följande:En lite knasig fråga men man behöver inte ha färgskrivare när man skriver ut kupongen va??
-
Jag var iväg igår kväll med min mamma. Min lilltjej fyller år på fredag och snartlewwe skrev 2007-12-12 10:32:52 följande:Tack! Jag ska in i eftermiddag och förbruka min.
är det jul... så mamma och jag stor handlade -
Det blev svarta trikå byxor och bruna velorbyxor och lite olika bobysar i strl 92 och en jätte fin jeans kjol. Och sen köpte mamma en del också...
Jag tänkte lägga upp bilder på fredag då det redan är inslaget
lewwe skrev 2007-12-12 10:37:16 följande:Åhh vad köpte du? -
Tack! Vi ska försöka, hon får vara hemma från dagis och så ska vi hitta på nåt kul istället, hela familjen!!lewwe skrev 2007-12-12 10:47:10 följande:Det låter fint. Jag väntar på bilderna, alltid kul att se vad andra har köpt!! Hoppas tjejen får en mysig födelsedag!!
-
Jag är med! Min 2-åring vill oxå ha velorbyxor!!!aneka skrev 2007-12-12 11:20:11 följande:KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
-
Jag fick precis en kupong från Kappahl där man oxå får 25% på ett helt köp. Gäller 12,13,14 dec. *undrar om man orka åka en tur i kväll igen*
-
I "min" lindex affär finns det inga färger på varken flick pojk eller baby. Bara svart, brunt, rött och rosa...Snorky skrev 2007-12-12 13:12:49 följande:köp de på flick då! De är ju i princip likadana, om inte bättre!
-
Det gör du rätt i! Jag tar nog en tur i kväll om jag orkarSnorky skrev 2007-12-12 13:19:24 följande:ja, jag fick sms om det... det blir nog en tur på stan imorrn för mig... har för säkerhets skull skrivit ut en Lindex-kupong också!
-
Förresten om det är någon som vill ha Kappahls erbjudande så får ni den här:
http://image.exct.net/members/31264/sv_kupong2.html
-
Jag brukar handla på Lindex i Täby! Personalen där är faktist trevlig, men utbudet på kläder skulle kunna vara lite bättre.jummie skrev 2007-12-17 08:32:22 följande:åhh mellandags rea *myser*Nån som brukar handla på Lindex i Täby? Ska vara där i mellandagarna så det blir väl dit jag får bege mig
-
Har de fått in flera velorisar? Det som har varit så utplockat, iallafall på stora avdelningen. eller är det bara baby som har fått in?philmKarin skrev 2007-12-22 22:10:42 följande:Mitt Lindex (Täby C) hade fått in flera orangea velourisar idag och jag var nära att köpa ytterligare ett par . Letade efter de oranga leggingsen men såg inga - kan de redan tagit slut eller tror ni de inte kommit in än till oss?
-
Hejsan, nu är jag tillbaka. Har varit bortresta över jul, men nu sitter man på jobbet igen och "jobbar" på fl
Det blev ju lite shopping när vi var borta, vi var i borås ( postorderstaden ) och när vi är där så bor vi precis brevid HM´s fyndbutik! Trevliga priser!
Men jag kunde ju inte hålla mig helt från Lindex så det blev en tur dit i mellandagaran också. Jag lägger nog upp bilder sen när jag hinner.