Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

hittade inte den infon på deras sida

ikve skrev 2007-12-13 10:04:11 följande:
    Såg nu en till rabatt på Lindex hemsida!100 :- rabattHandla barnkläder för 300:- få 100:- rabatt. (Erbjudandet gäller fre-sön och är en stegrabatt).Gäller den alltså från imorgon?Undra om man kan kombinera den med andra rabatter?
  • 3 barns mor

alla har fått fel färg som beställt på nätet.

lilllinda skrev 2007-12-13 17:39:56 följande:
    Jag trodde att jag skulle explodera idag...
    Åkte o hämtade lindexpaket i butik, hade beställt presentkort o den bruna klänningen som var på erbj för 49,5- det blev ju ännu billigare med 50 kr rabatt x2  så tack för tips.Iaf så när jag öppnar så är det inte den bruna utan den röd/rosa som ligger i påsen! Men på följesedal stod brun. Ringde genast nr på följesedel, jag sa vad det gällde o innan jag ens sagt artnr säger tjejen ja men den finns bara i rött! Nej den fanns i två olika färger, det var två olika bilder på nätet o det står brun på mitt papper envisades jag! Efter ett tag så fattade hon att jag hade rätt fick leta rätt på en brun i rätt stl att skicka till min butik. Så om några dagar kan jag hämta den.Var säker på att jag inte skulle få någon alls...
  • 3 barns mor

Har lagt in en bild i bildtråden på veckans köp.

• 3 barns mor

minigrynet. tack för att du la in min bild. skulle ju ha skrivit att jag la in en bildlänk.

• 3 barns mor

har också mailat idag om klänningen så få se om man får nåt svar.

• 3 barns mor

fick också 100 kr rabatt. pga av fel klänning.

• 3 barns mor

Dom shortsen är fina har tittat på dom men har inte funnits i storleken jag vill ha.

krinzon skrev 2007-12-15 23:10:15 följande:
    Var och shoppade på Lindex idag. Höll på att skratta ihjäl mig... NU har "mitt" Lindex fått in den fräcka velour heldressen!!!! Ni fattar att dom e långsamma va??? Men dom hade fått in den rosa moln overallen och det var ju ganska snabbt jobbat Köpte iallafall ett par urhäftiga shorts med hägslen till Julia. Skall se om jag kan ladda ner bilden imorgon. Dom e gråa i botten med smala ränder av mörkare grå och rosa. Är nu på jakt efeter en matchande rosa body till! Fanns inga jäte fina idag på Lindex och dom superbra 2-packen som brukar finnas på HM var såklart slut... Vill ju fixa hela "paketet" så det matchar Återkommer med bilder som sagt...Och jag handlade förresten till mig själv också idag!!! Händer inte ofta, men jag hade inte stumpan med mig så jag kunde ju prova i lugn och ro
  • 3 barns mor

finns det nån kod man kan använda på hemsidan ?

• 3 barns mor

Är det nån här som har Regnkläderna av märket Bamse ?

• 3 barns mor

okej är dom jätte stora . dottern är nu 16 mån och har 86/92 i kläder. så ska man köpa 92 eller 98 så hon kan ha det ett tag.

Lindadjo skrev 2008-01-26 19:01:26 följande:
    Jag har de till min stora kille. Jättebra fast rätt rymliga.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2