För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Nu har jag fått handla lite!
Köpte två bodys till Den lille som kommer i maj och sen en jättefin Klänning/tunika som Sonens kusin ska få i julklapp.
Bilder kommer snart
Nu har jag fått handla lite!
Köpte två bodys till Den lille som kommer i maj och sen en jättefin Klänning/tunika som Sonens kusin ska få i julklapp.
Bilder kommer snart
Är det många här inne som ska ut o handla på rean imorgon?!
Hej på er!
Var allt ute på reastarten igår.
Blev dock liiite besviken. Förra året hade den raddat upp en massa på ena sidan av affären men i år var det lite smått utspritt överallt. Inte så värst mycket heller. Men det kommer kanske sen.
Hittade i alla fall någt till Devin (lagt in i bildtråden) och sen hade jag med min syster som fylla år så fick hon Rota efter nått Hon fann en jättefin klänning i sånt silkit material, gul,svart och vit tror jag... FIn fin blev hon
Jag hittade bara ett par sånna supermysiga strumpor. Så mysiga att sambon oxå villle ha ett par så vi ska kolla idag om där finns kvar.
Hur är det nu med reavaror.. Får man byta eller reklamera!? Köpte ett par byxor igår, dem görna i bildtråden. Sonen har haft dem på sig i ca 2 timmar och nu när vi ska byta blöja o ta av byxorna så åker knappen av. En sån tryck-knapp som inte går att sätta tillbaka.
Kan man gå tillbaka till butiken med byxorna och få nya(eller ny kanpp??) trots att det är rea-vara?