• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

tjej1979 skrev 2007-12-12 19:45:51 följande:
    Såg häromdagen på hemsidan att de hade mockasiner med moln. Jättefina!Någon som har köpt dem och vet om det är bra också? Tyckte de såg lite sladdriga ut??
    De är bra faktiskt, lagom mjuka, lagom hårda Båda mina barn har ett varsitt par. Däremot är de ganska rymliga i stl tyckte jag. De är i dubbel stl och den minsta av stl. i dubbel angivelsen kan nog inte ha dom. Iaf. var det så för båda mina barn.
  • Lokatt
    ikve skrev 2007-12-12 22:16:00 följande:
    Såg att nu fanns den där crazy x-mas klänningen i brunt på hemsidan igen, men 86 va ju såklart slut
    Någon som vet hur den är i stl?
  • Lokatt

Maj bebis 07 skrev 2007-12-12 22:23:51 följande:

LokattJag har köpt den till min tjej som nu har stl 74 . Klart den är stor till henne nu men jag tänkte till vår/sommar. Priset var ju så bra. Men vet inte om den är stor/liten för att vara en 86:a. Man kan ju ha den som lite längre klänning eller tunika om man vill.
    jo, jag funderade över att ha den som tunika eller längre klänning.. hon har just börjat med 104 i stl och den var slut, tänkte att om de var små i stl så kanske 98 är för tight även som tunika och om dom är stora i stl så kanske 110 sitter som ett tält! haha, hoppas någon förstår mitt resonemang..
  • Lokatt

jag köpte en jätte fin body på lindex i dag som jag aldrig sett förr, brun botten med vita ganska stora djur i 70-tals stil på, detaljerna på djuren var i orange och kantbanden var i orange. Omlott med knäppning var den. djuren var giraffer, lejon, elefant och så. Super super fin var den! 69.50:- Tyvärr kan jag inte fixa bild nu.
    Dessutom köpte jag oranga sniglel tröjor till båda barnen och snigel bodyn till kommande bebisen. Lika värre

• Lokatt

Den där 50kr koden som det står om någon sida tillbaka, var kommer den ifrån och vad gäller den på?

• Lokatt

ingen som visste vart 50kr koden kom ifrån? och om den gäller rean oxå? (den som funkade på web-shopen)

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-12-17 22:21:01 följande:
    den gäller på rean också... jag köpte en filt på rean idag o använde den.
    Tack snorky och tvillingmamma. Tänkte så det inte var en kompensationsrabbat som de skulle undra hur man kom över
    Ska kolla rean nu då
  • Lokatt

appropå storlekar, gämmförde snigeltröjan (från "flick") med den bruna stjärn tröjan. Snigel stl 98 var MINDRE än stjärn stl 92!

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-12-17 22:32:27 följande:
    stjärntröjorna görs i "pojkstorlek" därav att kläder från flick är mindre!!! Det skiljer MINST en storlek på pojk o flick!! Sjukt egentligen!
    Jag vet ju det och har stört mig så på det länge, men här skiljde det snarare TVÅ stl! Jag menar, hallå! Ett barn som är 92 cm lång är ju det oavsett om det är en tjej eller kille! *suckar*
  • Lokatt

hihi, det var den bodyn jag köpte härom dagen och försökte beskriva! Den är jätte fin!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2