• Vos

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

alex 07 skrev 2007-12-06 14:00:34 följande:
    Finns den i fler färger?
    nope, bara blå

Jag väntar med spänning tills inatt när gubben kommer hem med min overall.....
    så när jag ammar inatt får jag nog spana lite efter den, hihi
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos
    memlis skrev 2007-12-06 14:09:23 följande:
    Bra idé Ska börja med att åka till butiken imorrn. Förresten, kan man inte få nån rabatt när man blir medlem? Har för mig att jag hört det...Men kanske bara nåt som jag önskar
    Har för mig att jag har läst att om man skaffar ett Lindexkort med kredit så får man 15% rabatt vid samma tillfälle som man ansöker.
    Tror jag läste det på hemsidan.
    Jag ska in och bli medlem på söndag tänkte jag.
  • Vos
    syrra skrev 2007-12-06 15:26:07 följande:
    Jag har inte kredit på mitt klubbkort men jag fick rabatt när jag gick med.Fick min kupong igår
    Låter bra, jag vill inte ha kredit.
    Börjar man köpa så är det så lätt att fortsätta och så kommer det surt efteråt
  • Vos

Idag har Robin invigt sin stjärnoverall. Storlek 80 köpte jag och den var ganska stor i storleken så den kommer räcka ett bra tag
    Han har ju 80/86 så jag var lite nervös men det var inga problem.
    På söndag ska jag in och shoppa loss på Lindex, helt plötsligt behöver båda barnen massa nya kläder - hihi Räcka ut tungan

• Vos
    3 barns mor skrev 2007-12-07 14:40:48 följande:
    har precis beställt denna från shopen betalde bara avgiften till butik. www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...
    Samma här - hihi

Har ni kunnat använda rabatten två ggr på samma kväll????
    Jag har två systerdöttrar så jag skulle vilja köpa en till på rabatten men det kanske inte funkar?
    Eller är det bara att testa?
    Shit vad många frågor det blev där!!!!
  • Vos

Provade direkt och det var inga problem men jag behövde inte skriva in rabatten utan det stod automatiskt: rabattkod, Femina......
    Jaja, nu har jag båda klänningarna betalda och väntar på dom.
    Två fina julklappar för 38:- Räcka ut tungan

• Vos

Min stjärnoverall är blekare på "överviket".
    Det tänkte jag på direkt när jag fick hem den.
    Men det är inget jag tänker bry mig om för det märks inte så mycket, men det märks.....

Annars är jag supernöjd med overallen.
    Min gamla jag hade var inte så tät om ni förstår, man knäppte knappar hela vägen så lixom "läckte" det in luft så han blev kall. Men denna är jättebra

• Vos
    solida skrev 2007-12-08 10:32:42 följande:
    Är det inte knappar i stärnoverallen? Är det blixtlås? I så fall kanske jag ska ta mig en titt på den ändå. Vill gärna ha en fleeceoverall till Milo när han sitter i vagnen... Men molnoverallen var dels för trång i ben och ärmar, och sen att det var knappar kändes ju inte heller så vindtätt... Hur är den i storleken? Milo har 80 i kläder nu, börjar luta mot 86.
    Det är dragkedja till armhålan ungefär sen knappar. Jättebra
    Robin har oxå 80 eller 86 på kläder nu men overallen i storlek 80 kommer han kunna ha ett bra tag så jag tycker den är stor i storleken.
  • Vos
    gosmamman skrev 2007-12-08 11:37:50 följande:
    Den vita heldressen med röda "tomtar" som Hope lagt in i bildtråden, marknadsför lindex den som pyamas eller heldress/dagdress ????
    Pyamas enligt hemsidan iaf
    Men jag tycker det är mer som en dress. Eller jag hade använt den så iaf.
  • Vos

föressten hade inte Lindex pepparkaksdress till baby?
    Enligt hemsidan har de bara tomtedress men jag har för mig att jag sett pepparkasdress när jag varit på Lindex....
    Tänkte köpa en sån till Robin i morgon för Victor ska vara pepparkaksgubbe så hade det varit kul att ha samma till Robin

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2