• Mstery

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

TereseA skrev 2008-02-04 22:48:19 följande:
    kan man verkligen skriva ut rabattkupongen och lämna när man betalar i affären..el funkar den bara när man handla på nätet.....Alltså den kupongen ni lade in på sida 317
    ja det kan man..annars kanske det inte skulle stå en knapp där under med "skriv ut" *fniss*
  • Mstery
    Mollie skrev 2008-02-06 21:46:04 följande:
    Är skapligt besviken på LINDEX nu! Inget kul alls ajg vill köpa för mina 50 kr-rabatt-kuponger... *morr* Int ens till mig själv...
    smink funkar väll.. eller typ schampoo om du ska vara tråkig
  • Mstery

Jag skulle köpa skalbyxor nyss... gav henne 2 kuponger med olika koder. Sa det till henne med att dom är olika. Men neeej det gick inte. Jag sa att det står inget på dom om att man inte får använda dom ihop. Nope..kärringen hade bestämt sig för att det inte gick. Bara vid ett köptillfälle. Sa till henne att det här är ETT köptillfälle. Nej nej...  Sen sa jag att jag vet fler som har fått använda 2st men då har dom gjort fel enligt kärringen. Aja jag skiter i om jag blir igenkänd när jag går dit varje dag nu med en kupongjävel för tro mig det kommer jag göra.. jag ser det som min hämd.. muahahahaha!

• Mstery
    solida skrev 2008-02-08 19:54:59 följande:
    Ha ha! När jag läste ditt inlägg tönkte jag direkt på sura tanten i Vällingby!!! Gud vad jag också är trött på den människan. Det är ju så att man vill hämnas på alla möjliga sätt. Ha ha ha!! Det är "min" butik också, så då vet jag att jag inte ska gå dit och pröva med två kuponger då.
    haha.. hon den svarta kvinnan sa också nej så att du vet. hon stod bredvid nämligen.

nån som har provat med 2 kuponger i solna?
  • Mstery
    snigelina skrev 2008-02-09 10:02:43 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Vita djur på brun botten, ja, men mer likhet finns inte.
    ja dom kan ju inte kopiera rakt av men det fattar du väll själv
  • Mstery
    Line80 skrev 2008-02-13 21:11:02 följande:
    har den bruna djur mössan kommit till butik än? jag har letat på 5 olika butiker idag i sthlm utan resultat även efter setet me linne och underbyxor samt den fina mönstrade tröjan i samma stil men ingenstans i city finns de
    mössan finns i solna iaf
  • Mstery

Känns som det inte finns så mkt jag vill ha längre men man kan ju köpa nått plagg och sedan byta ut det till nått annat så man får rabatten ändå. Man har ju 30dagar på sig. Annars är jag mer inne på smink till mig själv nu, fast jag behöver inget mer. Får bli lösnaglar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2