Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

zasata skrev 2008-01-15 18:09:32 följande:
    om man bestället på internet. betalar man i butik då?
    Nej, jag har betalat med VISA-kortet direkt.
    Vet inte om man kan betala i butiken...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    MrsQ skrev 2008-01-15 23:11:01 följande:
    Har Lindex halva priset rean nu?Eller har den varit? Min syster o jag sitter o diskuterar när denna roliga företeelsen äger rum
    Vet inte...

Men Kappahl har!
    Så det dröjer väl inte så länge till Lindex börjar också, om dom inte redan gjort det.
  • miniGrynet
    Mollie skrev 2008-01-16 22:42:39 följande:
    Oouii, har ni sett de nya pjyamasarna? Knäppning i grenen, djungeldjur i ljusblått eller rött på vit botten?? Har ej någon bild, emn köpte BÅDA idag. tror de finns i 50-86. :_D LYCKLIG!
    Låter fint!
    Vi behöver pyjamasar!
    Vad kostar dom?
  • miniGrynet
    Mollie skrev 2008-01-16 23:01:27 följande:
    De kostade 79 kr, eller möjligvis 79,50! Super fina! Den röda har ljusvlått kantband och den blå har gult kantband. Förövrigt fanns MASSOR med härliga vårnyheter alltså! Såg inte ens åt rea-ställen, där känner man ju till varenda liten tård vid det här laget!
    Roligt!!

Bra pris på pyjamaser!
    Får nog bli en liten sväng bland kläderna när jag ska hämta mitt paket imorgon!
  • miniGrynet
    Mollie skrev 2008-01-16 23:16:41 följande:
    Ja, du kommer säkert att hitta nått i vårens kläder... .-)
    Tror säkert det!
    Inte bra för plånboken, men kanske nåt litet... Får se!
  • miniGrynet
    zippis skrev 2008-01-17 12:42:18 följande:
    Hur klistrar man in bilder nu i nya versionen av FL? Det funkar inte som förut.
    Man måste klicka precis i mitten av bilden (om man har den som stor bild när man kopierar), annars så kommer den på den delen där det blir nästa eller föregående bild.

Men de liggande bilderna blir jättekonstiga när man klistrar in dom i trådar, i alla fall för mig.
  • miniGrynet
    LillaÄrtan skrev 2008-01-17 13:06:26 följande:
    Jag är SÅ nöjd med dotterns popjacka. Vi använde den hela våren me fleecen, hela sommaren vid regn & dåligt väder (och denna sommaren som var regnade de j bara i princip..) och sedan hela hösten med fleecen under igen.... Kanonbra. Köper man en vårjacka någon annastans så får man ju köpa en sommarjacka också.. Blir nog pop i år för dottern.. Ändå. Fast jag tycker också att det är snordyrt...
    Är också helnöjda med deras jackor!
    Har handlar 2 st på rean nu, i olika storlekar, så jag hoppas vi har jackor ett tag framöver nu!
    Har dom nu i 3 olika storlekar och 3 olika färger. Så vi inte ska tröttna!

Men sen får man väl se, kommer nog inte köpa på ord pris när dom höjer priserna.
    Har även deras vindbyxor, älskar dom också.
  • miniGrynet
    inka skrev 2008-01-17 16:20:56 följande:
    när jag handlar på sms har dom i kassan sagt att man måste radera det direkt när dom ser i affären så här kan man bara använda dom en gång.
    Här säger dom ingenting alls, bara tittar och säger ok!
    Dom har ju egentligen inte med min mobil att göra, tycker jag.
    Väljer Lindex att skicka erbjudanden via sms så får dom ju räkna med att det finns dom som använder sig av det flera ggr, jag har själv aldrig gjort det men räknar såklart med att det finns dom som gör det.
  • miniGrynet
    Smultronhjärta

Jättefina pyjamaser!
    Jag gillar den modellen!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2