För alla oss som gillar Lindex. Del 2
strumpbyxorna kostade 59.50
det vara bara "mina" kvar och ett par till i storlek 80 tror ja det var. jag antar att 80 eller 86 är dom största.
strumpbyxorna kostade 59.50
det vara bara "mina" kvar och ett par till i storlek 80 tror ja det var. jag antar att 80 eller 86 är dom största.
glömde ju hälften
dom finns från storlek 62/68 till storlek 80 eller vad det var nu jag såg
å jag ångrar mig att jag inte köpte den där svarta skjortan med silver trådar i...nu finns den inte på "mitt"lindex nå mera
ja dom e superfina
felicia har sockorna från Trumpette.
både ballerina och basket skit fina
klänning var också mega dyr 49,50 eller nå sånt. under 50 spänn var det då.
trodde jag såg fel på lappen och kollade flera gånger
oj vad fina kläder ni shoppat
å vilka fina barn ni har
jisses i dag har jag bokat massor av kläder från min säljare från meandi...är så glad
ska åka till min mamma på julen och gå på "deras" lindex dom bor i en liten håla så där lär det väl kanske finnas lite bättre med storlekar än här hos "oss" allt tar så slut så fort här..
hej alla gissa vars jag varit jo på lindex
fick massa pengar i julklapp av min farfar till barnen å vad passar då bättre än å köpa lite kläder för det har dom ju inte så gott om ( läs överflöd av)
köpte plysch brallorna i orange och bruna (t3b2)
djur bodyn den bruna troligen för liten på felicia men jag ska sy om den lite
annars får hennes docka ha den
ett par jeans åt wille med mudd i midjan och ett par svarat plysch byxor (t3b2)
strumpor åt felicia.
kollade på kvittot nu och upptäkte att dom inte slagt in att det var ta 3 betala för 2 på byxorna.får man inte blanda från olika avdelnigar?
ÅÅÅ i dag ska jag hämta mina kläder från min säljare på meandi,har nästan köpt upp hela hennes provkolletion
ställer min fråga igen...
får man mixa t3b2 från olika avdelningar?
åååå då kan jag ju hämta ut ett par till byxor då
eftersom att nu tog betalt för ett par byxor som skulle vara gratis (t3b2)
om det nu gäller i "min" butik
halloj alla,
puh vi har varit i skogen i stugan i flera dagar ska åka dit i k´väll igen ska bara handla lite mera mat
fy tusan vad fin den rosa djur bodyn var den som finns i grönt en sån ska felicia ha så enkelt är det