• almn

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Mollymajs skrev 2007-12-27 13:17:15 följande:
    jag har lämnat tillbaka reavaror ja ångratt mig samma bytesrätt som vanliha varor på Lindex. har även reklamerat trasiga varor utan problem.
    även om man har tagit av lapparna o så?! Har lapparna kvar och kvitto...
  • almn

Saken är ju den att jag vill ha dem byxorna. Satt fint på grabben o såg supersköna ut. Kanske inte finns kvar... med tanke på att det är reavaror.

Äsch.. Får ta mig dit idag o höra efter

• almn
    FrogLeg skrev 2007-12-27 14:37:02 följande:
    Man har ALLTID rätt att reklamera en vara. Och i ditt fall tycker jag verkligen de låter som en reklamation. De knepiga med Lindex är att dom inte lämnar till skräddare osv för de blir för dyrt för dem antagligen (synd när man gärna vill ha en vara).
    Blev inget byte idag. Ville ha byxorna och där fanns bara ett par kvar som var på tok förstora. Ska sätta i en ny knapp själv. Fixar en vanlig knapp istället
  • almn
    Erika skrev 2007-12-27 14:42:16 följande:
    HejJag har shoppat loss lite på lindex rean idag. Jag har sett nu i några veckor en jättefin lila klänning i tunnt tyf, fyrkantig ringning o vid i kjolen. Det är som om tyget är olika lila lappar. Den är superfin o jag vill köpa den emn har fått toltalt hjärnstopp om vad min dotter ska ha till, den känns som en jättefin vardagsklänning, vita strumbyxor känns för uppklätt tycker jag...hjälp. Jag har sett att flera av er har den i sitt galleri...vad har ni till??Är det någon som förstod vikne jag menade??Kram Erika
    Tror jag vet vilken du menar. Köpte en sån klänning till sonens kusin! Superfin är den.

Man kan ju ha svarta; gråa tjocka strumpebyckor till?!  Fungerar säkert att ha Jeans under oxå
  • almn
    Kazeer skrev 2007-12-27 21:03:32 följande:
    I bildtråden, post 164, har jag lagt in en bild på det plagg jag nu ska försöka beskriva...Jag skulle behöva tvättråd. Jag har köpt ett "allt-i-ett-plagg" som är byxor, väst och skjorta. Byxorna är svarta, västen är svart (med tunna vita ränder) och skjortan är vit. Enligt tvättlappen ska den tvättas i 60 grader. Men ska den tvättas med ljus/vit tvätt eller i mörk tvätt? Jag vill ju inte att skjortan ska bli solkig.Är det någon annan som har köpt detta plagg och som har tvättat det?
    Hm..Om allt sitter ihopa så borde ju man kunna tvätta det med mörka kläder. Skjortan borde ju vara offwhite (heter det väl)

Annars hade jag tvättat separat i början om jag varit osäker.
    Det andra svarta på plagget skulle ju säkerligen annars färga av sig till den vita delen..
    Och det sk de ju inte göra
  • almn
    astrid33 skrev 2007-12-28 13:05:55 följande:
    Visst ska man tvätta snigelbodyn med vit tvätt?????
    Jag hade tvättat den med mörk... Fundersam

Har en grön tröja med vita moln på från Meandi.. Den tvättar jag med mörka färger och molnen är fortfarande vita
  • almn
    almn skrev 2007-12-28 13:10:22 följande:
    Jag hade tvättat den med mörk... Har en grön tröja med vita moln på från Meandi.. Den tvättar jag med mörka färger och molnen är fortfarande vita
    Fast sen så delar jag bara in tvätten i ljust/vitt och mörkare färger(sånt som inte går att tvätta med vitt)
  • almn
    snigelina skrev 2007-12-29 12:25:52 följande:
    och jag tänker "attans att man inte har nån bebis"
    Jag får bebis i maj. Så jag kan i alla fall shoppa lite fina bebiskläder
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2