Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma
    Lindadjo skrev 2008-01-03 10:38:58 följande:
    Raksöm går bra men man får sträcka ut tyget när man syr.
    Men inte bara raksöm väl??
  • 2007 Mamma

Jag var på Lindex i Solna C idag och då plockade de upp rosa & lila djurbodyn samt ett par jättesöta bruna mjukisbyxor med rosa elefanter på rumpan! Passade jättebra med den rosa bodyn. Tror de kostade 59,50kr tror jag.

På baby fanns det bruna & oranga mjuka manchesterbyxor... Supersöta men bara upp till strl. 62

• 2007 Mamma
    pelagonia skrev 2008-01-06 08:34:51 följande:
    Oh vad synd..Vår son måste minst ha 86:a..Tips på fler mysbyxor till dagis efterlyses..
    Byxorna i inlägg 244 i bildtråden är jättebra modell, finns från strl.86 på "FLICK", finns i brunt, grönt, rött, rosa och har funnits i svart och ev andra färger... Jättefin & skön modell.
    99:-/st och t3b2.

Nu kommer jag inte ihåg vems barn det var i det inälgget men vilken fin klädkomb!
  • 2007 Mamma

2007 Mamma skrev 2008-01-06 08:51:04 följande:

Byxorna i inlägg 244 i bildtråden är jättebra modell, finns från strl.86 på "FLICK", finns i brunt, grönt, rött, rosa och har funnits i svart och ev andra färger... Jättefin & skön modell.99:-/st och t3b2. Nu kommer jag inte ihåg vems barn det var i det inälgget men vilken fin klädkomb!
    Hmmm... jämförde precis de byxorna strl.86 med velourbyxorna strl.80 och de är lika långa. :-/
    Jämförde även de oranga, svarta, bruna, vita & mörkgrå velourbyxorna med varandra och de är lika långa allihopa, det har ju diskuterats om de nya färgerna var mindre.

Däremot så är ju de randiga stjärnbodysarna och även andra nyare body mkt större i strl. än tex gitarr-& molnbodysarna.

Jättemkt fina kläder & barn i bildtråden förresten!

Oj va mkt det blev!
  • 2007 Mamma

Strl.86 är lika långa i benen som velurbyxorna i strl.80!

Nä de oranga, gröna & svarta finns inte på hemsidan. Dom är så fina! och jag tror de oranga skulle passa bra till den bruna molnbodyn i 92 som ligger och väntar i byrån...

• 2007 Mamma
    Line80 skrev 2008-01-07 21:03:37 följande:
    ohh dom kommer passa toppen till den bruna snigel tröjan
    Ja det tror jag absolut!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2