Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Lite mer H&M...

Sen hittade jag denna kavajen som passade så bra till gitarrbrallorna. Men den är inköpt senare!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    Line80 skrev 2007-12-13 19:42:40 följande:
    ja den har jag sett, jätte snygg.. synd bara att man använder den så sällan så det känns onödigt precis som att köpa skjorta..
    Ja men precis! Det känns ju alltid så! Fundersam
    Men jag passade på en clubdag (10%) och med en bonuscheck.
    Kändes inte så fasligt dyrt och onödigt då
    Snacka om att lura sig själv
  • lollypop
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-13 19:57:39 följande:
    Puffar min storleksfråga...Är det ett stort hopp mellan baby 80 och pojk 86? Eller är det som mellan baby 74 och 80 t ex?
    Nu vet jag inte om pojkkläderna är något större i storleken än flick. Men jag har ju köpt en hel massa kläder i 86 (på flickavd.) till min dotter som har 74/80 och det har funkat finemang!
  • lollypop
    Alexa skrev 2007-12-13 20:39:49 följande:
    Augusti???? Dom hade lagt fram dom på ett bord typ idag... Eller igår möjligtvis.. För jag är på "mitt" H&M typ varannan dag.. *haha* Ute och promenerar och kan lixom inte låte bli.. Ja ja.. Sur blev jag att den minsta strl dom hade just nu var 92... Jag ville ju ha 86...
    Oj då! Vad olika det kan vara!

Jag hoppas du hittar ett par i rätt storlek för dom e verkligen supersnygga!
  • lollypop

Nån som har internetkoden till 25% köpet nära till hands???
    Hittar inte min kupong här hemma i julstöket

• lollypop
    miniGrynet skrev 2007-12-14 00:15:02 följande:
    K27001 står det på min mail-kupong!
    TACK!
  • lollypop
    miniGrynet skrev 2007-12-14 20:50:23 följande:
    Åh, bara för att jag nu tänkte beställa ifrån Lindex innan midnatt så jag kunde nyttja 25% rabatten på de kläder jag ändå tänkt handla (roligare i butik där det finns så mkt mera, men vad ska man göra när man inte kommit iväg), då hänger sig Lindex sida för mig!!! Hoppas att den kommer igen snart!
    Snacka inte on det! Jag håller på att bli knäpp!
    Skulle beställa för första gången i natt (läs: natten till idag) och när jag kom till sista steget så låste sig sidan. Loggade in igen och gjorde ett nytt försök. Då var helt plötsligt två av de saker jag skulle ha slut. Blev sur och stängde ner!
    Tidigare ikväll skulle jag prova igen. När jag kom till kassan så var ju dessa grejer slut, som sagt. Fast det stod att de fanns! Gick nu hela vägen igen och blev kopplad till min internetbank. Men då fick jag kalla fötter och ångrade mig
    När jag senare loggade in igen så ser jag på "min sida" att det finns två ordrar.
    1. Den från inatt.
    2. Den från ikväll.
    Vad är detta??? Vad händer nu???
    Är de liksom reserverade till mig då?
    När måste man betala? Och var???
    Hur ändrar man? För jag vill ju knappast ha dubbel uppsättning av vissa plagg!!!
    HELT ENKELT HUR F-N FUNKAR DET ATT BESTÄLLA!!!??? Fattar ingenting!!! Skrikandes
    Varför ska det vara så krångligt!!!??? Fundersam
  • lollypop
    charmmiss skrev 2007-12-14 21:39:39 följande:
    jag mailade två ggr, fick inte svar (gick 3 dagar)Sen ringde jag idag och då var det en otrevlig dam som suckade och sa att alla fått fel leverans då det var lagret som blandat ihop artnr och att jag fick ringa runt.mailade senare och fråga varför de inte svarat på mina tidigare mail, inom 10min fick jag ett jättetrevligt mail där de bad om ursäkt och så fick jag rabatt på 100kr.lollypop, det brukar ju gå att klicka bort beställningar. De skickar väl inget förrän det är betalt??
    Jag kan inte hitta nåt där det står att man kan ändra/ta bort beställningen
    Men hur går det till när jag ska betala??? Har ju varken fått nåt gironummer el nåt OCR el. nåt liknande... Kan ju inte bara betala summan rakt ut i luften!!??

Till ett -konto kanske...
  • lollypop
    charmmiss skrev 2007-12-14 21:47:51 följande:
    lollypop, När man är i kassan står det ju längst till höger "ändra" eller "ta bort"Sen kan man ju välja betalningssätt längst ned på sidan.
    Ja ja, det vet jag! Men nu ligger det ju som ordrar på "min sida" (mina uppgifter). Så det är ju lite försent att ändra, kanske!?
    Mollymajs skrev 2007-12-14 21:47:59 följande:
    Jag betalar alltid direkt via intenätbanken.. Kommer alltid upp et tval om hur man vill betala.
    Första gången låste ju sig hela skiten när jag skulle bli kopplad till min internetbank
    Andra gången ångrade jag mig när jag precis blivit kopplad till min internetbank

ÅHHH! Varför finns det ingen tillgänglig kundtjänst på kvällar och helger!!!??? Skrikandes
  • lollypop
    softsofie:

strypbyxor!!!???
    Stackars barn
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2