-
var det i Marieberg eller stan? Jag har gjort det i Marieberg utan problem, medans i stan har jag inte vågat än för jag tycker de är mkt tjurigare där!! Hihi!milimina skrev 2008-02-12 19:51:38 följande:jag köpte överdragsbyxor idag med två kuponger 49kr var alldeles lagom! har onda planer på att skicka maken att handla också, denna gång en jacka. hon i kassan frågade bara om jag skrivit ut "den andra" från internet och det har jag ju inga bekymmer alls!
-
Imorrn ska jag på stan o sluta fega... hihi! Ska kuponghandla som sjutton på kappahl o lindex!
På fredag ska jag ut till Marieberg o köra ett sista race!
Kupongen från kappahl som jag fick på posten gällde ända tills 18:e!
Sen har jag en 25% som jag fick i ikea family-tidningen också!
-
nja, den är mer korallfärgad... finns i bildtråden, om du menar de nya?rply skrev 2008-02-12 21:55:54 följande:nån som sett e rosa/brun bodie med moln på?
-
skriv till henne i gästboken, hon kanske inte läser alla inlägg?zasata skrev 2008-02-12 23:03:38 följande:frågat ts igen om du vill lägga in denna tråden?www.familjeliv.se/Forum-3-96/m29556687.html
-
åhhh... då borde det komma till mig i veckan också!! Jag väntar ju guldbonus... hihi!Line80 skrev 2008-02-13 22:05:43 följande:idag fick jag även 3 olika kuponger från HM, plus bonus check på 150:-
-
Jag var o shoppade på kappahl idag... först var jag in i båda butikerna med mitt sms. Sen skickade jag in gubben i en av butikerna när han mötte upp oss på stan. Då tvingade tanten i kassen honom att radera sms:et medans hon tittade på!! Har de verkligen rätt att göra så?? Nu spelade det ingen roll, för jag ska inte ha nåt mer på kappahl ändå, det går ju ut imorrn så. Iofs är den kärringen en riktig bitch och ALLTID så jäkla otrevlig. Man är typ rädd för att handla där, så jag handlar oftast alltid på det andra kappahlet.
-
nä, det behövs inte. Jag gjorde det bara vid första köpet idag, då kan de ju dessutom inte se om man har använt flera!lugnåsbo skrev 2008-02-13 22:21:22 följande:när ni handlar på kappahl, ni behöver väl inte visa nåt kort eller så?Jag har ju fått smset fast jag inte har kort så det kan dom väl inte kräva?
-
jag vet inte om det går... det borde gå när man har fått flera ju. Jag skulle frågat om det gick bra.Mollie skrev 2008-02-13 22:55:38 följande:Men alltså, kan man då gå coh handla med Både smset och utskriven kupong i ett och samma köp?? Eller hur blir det nu?
-
det förstår du väl att det är för omanligt med kattor!barbamor skrev 2008-02-13 23:02:32 följande:mollan nu skrev 2008-02-13 14:39:39 följande: Åh, den är så FIN! Men varför är det puffärm på??? Vill ha till min kille...
Jag har försökt köpa kläder med kattor till min äldsta pojke i flera år men det är puffärmar på typ ALLT!
Så tråkigt att de måste förstöra kläderna på det viset. Det konstiga är dock att det finns biltröjor med puffärm... men inga kattröjor utan puffärm!
-
jag tycker de är riktigt rymliga... min 14 månaders har 80 på sina o de är stora!zasata skrev 2008-02-13 23:06:11 följande:överdargsbyxan som finns i stl 80, hur är dom i stl? skulle behöva något till min tjej nu... hon är 9mån och har 74/80 på kläder.. hon sitter ju i vagn mest, men åkpåse e för varmt nästan.. och har bölrjat gunga kanska mkt också.. och overallen drar åt sig all skit..