• lewwe

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag va på lindex idag, sämre rea får man nog leta efter. I princip inget mer än innan jul.
    Skitbesviken!!

• lewwe

Det kan nog kännas så här ibland. Jag har också skrivit frågor ett par ggr men inte överdrivet ofta man får svar, det är nog inget personligt det är kanske bara ingen inne just då som kan hjälpa en med svar. Men givetvis är du välkommen och jag har kikat på dina fina bilder, snygg stil.

Beckah82 skrev 2007-12-28 19:07:55 följande:
    Nej alltså jag har försökt skriva här inne flera gånger nu, plus lagt upp bilder en massa gånger. INGEN svarar eller ens säger hej eller kommenterar bilder eller något! Ni verkar vara en bestämd grupp här redan. Ursäkta mig som trodde det var en tråd för alla som gillar Lindex.... Tack för trevligheten!
  • lewwe

Vilka fina kjolar. Åh jag längtar till mitt lindex får in lite nytt, de är nog segast i hela sverige. Jag fick lite presentkort som jag tänkte använda till lite nytt och fräscht. Rean va ju typ sämst. Någon som vet om de brukar rea mer senare i januari eller???

• lewwe

Förresten är det någon som vet om man kan handla för presentkort i shoppen på nätet?????

• lewwe

Jag köpte ett par vanliga vita strumpbyxor till stora tjejen. Efter en tvätt ser de helt för jäkliga ut. Alldeles noppiga, jag vet att strumpbyxor blir det men inte såhär efter bara en tvätt. Besviken!!!!!!!!!!

• lewwe

Jag va precis inne på lindexsidan. När man gick till startsidan på barn va där en bild på en flicka i velourset i rosa och brunt, det va helt underbart men jag hittade inte det under någon kategori. Konstigt att de lägger bilden där innan man kan köpa det ur shopen.
    Men den ska jag ha i allafall!!!!!!!!!

• lewwe

Ja förbannat bra smak, eller hur!Skrattande

softsofie skrev 2008-01-07 11:17:27 följande:
    hahha skulle precis skriva och fråga samma jag å du verkar ha nästan ha alla kläder likadana
  • lewwe

Ni har säkert redan sett det men ville bara säga att den bruna molnoverallen finns i shopen nu.

• lewwe

Det va ju rysligt va tyst det va i denna tråden idag!! Jag har i allafall lagt in lite ny shopping i bildtråden. Hoppas ni alla har en trevlig kväll!!!

Allis 040926 Vilma 070621
  • lewwe

God morgon alla!! Jag köpte den bruna kjolen m blommor från flick 86-(finns även som grön med moln). Tvättade den innan användning och nu har den blivit jätteblekt och ser fälld ut! Någon annan som har märkt det eller har jag gjort något fel.
    Nu lutar det åt att lämna tillbaka den, trist för jag tycker så mycket om den.

• lewwe

Då kan man kanske chansa att byta till en annan, om inte alla blir likadana!!

snigelina skrev 2008-01-14 12:09:35 följande:
    Har läst samma sak om den gröna kjolen Fast vår blommiga kjol är fin!
  • lewwe

Det tackar man för. Finns ju jättemycket nytt fint som man dreglar över nu så den kommer väl till pass!!!

• lewwe

Smultronhjärta verkligen jättefina pyjamaser. På lördag bär det av till Lindex för en liten shoppingtur!!!!Skrattande

• lewwe

Såg att pyjamasen/suiten har kommit in i shopen nu!!! Sååå fin!

• lewwe

Ni visste kanske redan att de gula velourisarna finns i webshopen nu, ville bara påtala det!

• lewwe

Får nog hålla med dig lite!
    Därför undrar jag nu om det är någon som har köpt luvtröjan med safariprint, den brunastl 86-???
    Isåfall, hur är den? Är trycket sånt som spricker eller verkar det va bra kvalitet??

lugnåsbo skrev 2008-02-06 16:18:50 följande:
    nä allt snack om kuponger gör att denna tråd börjar bli tråkig tycker jag Ska bli skönt när dom gått ut o vi kan snacka om kläderna igen
  • lewwe

Idag va jag på Lindex och fyndade två par FIX termobyxor, en klänning och en t-shirt för 177:-  Bilder kommer sen.  Åhh jag älskar att fynda.
    Ikväll ska jag på me&i party, farligt för plånboken

• lewwe

Jag handlade också på lindex idag, de frågade alla som handlade efter postnummer.
    Jag köpte förresten en jättefin jeansklänning till min lilla tjej på babyflick  stl 80. Den va så fin  129:- men jag hade ju förstås en kupong...Flört

• lewwe

Den va ju superfin. Vilka färger finns den i??
    Var har du köpt den ubercoola mössan???

• lewwe

Tack för tipset om jackan från H&M. Det blev en till stora tjejen..hoppas hon vill ha den på sig bara. Det är ju verkligen skittufft med de jackorna. Verkar komma mycket nu i vår!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2