För alla oss som gillar Lindex. Del 2
När du har samlat 2500 poäng får du en check på 25 kr.....
Jag har beställt två klänningar i två olika paket så jag fick utnyttjat rabatten två ggr
Spännande att se vilken färg jag får då....
Jag har beställt rosa.
Dom där orange byxorna måste jag bara ha!!!!!
Fick oxå ett sms idag
Ett paket att hämta....
Men jag väntar på ett till så det kommer säkert imorgon
Jag beställde ju två klänningar i rosa.
Beställde i två paket och har fortfarande bara fått det ena paketet levererat till min butik.
Men jag beställde bara med en halvtimme mellan så de borde ju komma nästan samtidigt tycker jag.
Ska in till Lindex imorgon hoppas mitt andra paket kommit då, och hoppas verkligen att jag får rosa.
Klänningarna är till mina systers döttrar och ingen av mina systrar gillar brunt....
Jag är ensam om det i min familj
De bara stirrar på mina retrobarn
Jag har en helt galen Lindexbutik!!!!
Fick sms den 11:e om att ett av mina två paket har kommit, så idag körde jag ändå förbi och tänkte att jag kan ju fråga om det andra paketet när jag hämtar det jag fått sms om....
Då hittar de inte ens mitt paket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon tog mitt namn och nr och skulle leta upp det, jag skulle ju ändå förbi igen på hemvägen.
Efter en stund ringer hon och säger att hon hittat det plus att det andra kommit in så det är bara att hämta.
På hemvägen går jag in i butiken och spanar lite först efter de orange byxorna som de inte hade
Gick fram till kassa och säger mitt ärende.
Hon hittar efter en stund mina båda paket, Det ena gick jättebra att få ut den där lappen som jag skulle skriva på. Men inte det andra, då undrar hon om jag kan komma in imorgon och hämta det andra - NEJ!
Jag har blivit lovad att få båda idag, jag står här och jag vill ha mitt paket men nej.
Jag stod på mig och efter typ två hundra försök så bad hoon en anna tjej testa.
Varpå det visade sig att den första tryckt fel på kassan!!!!
Så tillslut fick jag mina BÅDA paket och nu när jag kollar på dem när jag kommer hem så har jag naturligtvis fått fel färg oxå
JAg beställde chili men det står orange chili på följesedeln. Och det är den bruna men jag orkar inte bry mig mera.
Nästa gång betalar jag 40:- och får paketet till mitt vanliga ställe
Har oxå mailat om mina klänningar plus att jag klagade på personalen i butiken som strulade så.
skrev att jag ville ha kompensation och att de borde ha kurs med personalen.....
Så nu vågar jag inte gå in i den butiken på minst en vecka