Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

I dag shoppades det dockkläder
    En ugglepyjamas och två bodys i 44, totalt 77:50

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    Melisabeth skrev 2008-01-09 11:02:27 följande:
    En storleksfråga...Vet att det är individuellt såklart, men på ett ungefär.Min 8 månaders är 70 lång och väger 9,7 kilo... Hon har haft strlk 80 ett tag nu pga bredden (varit "kort och tjock")... Nu så sjunker viktkurvan ganska bra och hon växer på längden istället.Kläderna har blivit rymmligare - någon som har någon vettig gissning på hur länge hon kan tänkas ha strlk 80?KOnstig fråga, men tidigare har hon växt ur allt så fort eftersom hon var såpass bred, nu verkar hon ju växa mer proportionerligt, så att angivelserna kan stämma bättre =)
    Jag skulle gissa på att hon kommer kunna ha 80 ett tag till om det finns lite växtmån på längden.
    Min dotter har oxå modellen rund och kort och vi har kört 80 från förra sommaren och hon kan fortfarande ha en hel del i 80. Men Lindex flick kan hon ha både 86 och 92.
    som fler andra skrivit så tycker jag baby 80 och flick 86 är i stort sett samma storlek.
  • mollan nu

Den supersnygga oranga t-shirten i bildtråden finns även i blå/lila färg.
    Såg även en brun/vit/orange blommig tunika idag. Flick 86-122

• mollan nu

jag var och frågade när de oranga mysbyxorna i 86-122 kommer in på mitt lindex. Nä nått sånt visste dom inte var det var....

Ang hängselvelour så har jag köpt ett par från kajman. Gryyyyymt bra sydda och kvalitet

• mollan nu

såg en ny tunika flick 86-122 idag, vit/brun med blommor runt halsen. Söt men inte så praktisk nu, den hade 3/4 ärmar. Det verkar dyka upp mycket nytt nu igen. Bra!

• mollan nu
    annie dark skrev 2008-01-11 23:40:19 följande:
    Den orangevit mönstrade kortärmade med rosa kantband, ngn som har artikelnr till den. Tänkte ringa och kollaom de fått in den.Har fyra Lindex i stan och orkar inte åka runt och kolla på alla.
    på kvittot står det: 10 06012869
  • mollan nu

jag blir galen, de orange mjukisarna finns inte i någon av de butiker jag tittat i idag. Vet någon om det finns i butik nu någonstans?
    Personalen vet inte ens vad jag pratar om. Enligt dom ska det bara finnas oranga tights i 86-122.

• mollan nu
    2007 Mamma skrev 2008-01-12 21:00:11 följande:
    mollan nu skrev 2008-01-12 19:57:04 följande: Jag har oxå letat efter dom eftersom jag inte köpte dom när jag såg dem första gången. Igår lyckades jag få tag i dem efter att ha övertygat att de var nyheter och personal gick ut på lagret och hittade dem då... Men dom passade ju inte med ngt av de jag ville ha dem till så jag blev tjurig och köpte inga... Vet inte vart du bor men i Häggvik & Åkersberga finns de iaf.

jag bor inne i sthlm.
    Kanse får ta en tripp till häggvik någon dag då.

Det är inte dem på bebisavdelningen jag söker, de är alltså inte i velour utan i joggingtyg.

BIlder finns i bildtråden

Tack ni andra som svarat vart de kan finnas att få tag på.

• mollan nu

Fältöversten hade massor av mjukisar inne,men givetvis inte den jag ville ha

Odenplan hade fått in nya svarta och grå velour oxå.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2