Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag shoppade en bamsepyjamas och en body med flygplan på igår med en kupong och idag blev det den blå/orange och brun/gula molnbodysarna med en kupong. Har precis fått min Lindex-kort så jag ligger lite efter med kupong-shoppandet haha! Men visst kommer det sådana här kuponger lite då och då?

• Tvillingmamma2007

Jag har hittills använt min välkomst 50-lapp och två stycken av den ena 50-rabatten och en av den andra 50-rabatten dock vid olika tillfällen. Måste köpa upp mig lite nu när grabbarna precis börjat gått över till 86 i bodysar, hehe.

• Tvillingmamma2007

Vad tror ni på för jacka åt 1 års killar i vår/sommar(blir 1 i april)?

• Tvillingmamma2007

2007 mamma:
    Tack för svar! Men vågar inte köpa mer 80 till mina grabbar nu. De kan fortfarande ha en del 80: is i byxor men på överdelar har jag helt gått över till 86 nu. Tror jag har samma bruna fleecebyxor som du har till din! Har den matchande fleecetröjan/jackan också men den börjar bli riktigt tajt kan inte ha nåt extra under om det är kallt ute, tur att det går mot varmare tider! Men skulle som sagt behöva köpa jackor att användas om ett par mån eller så...brukar de finnas kvar i butik eller borde man köpa nu? Svårt med storlekar men måste nog köpa 86 här iaf nu är det bara modellen som fattas!

• Tvillingmamma2007

Vad var det för pop-kopia (jacka) ni pratade om? Var det HM som hade? Hittar inte på Lindex iaf...

• Tvillingmamma2007

2007 Mamma skrev 2008-02-19 22:04:35 följande:

Hmm... fleecejackan har du ngt foto på den? Hur stora är dina killar??
    Har nog inget kort i galleriet men det är den som är grön och så är det en massa träd på den i grönt/brunt nästan lite camouflage-aktig alltså. Det hörde bruna fleecebyxor till som har fickor på benen. Byxorna är fortfarande helt ok men jackan börjar bli lite trång den är lite smal i ärmarna bland annat, men det kanske är bara just denna modell eller nåt. Men man vill ju inte köpa för smått...Mina killar är 77 cm långa och dryga 10 kg.
  • Tvillingmamma2007

De är 10 mån skulle jag skriva också

• Tvillingmamma2007

Solida: Tack! Är den fodrad? Hur är den i storleken?

• Tvillingmamma2007

Jag har också köpt bamsepyjamasen (strl 86) till min ena kille. Den andre fick en bamse för ett tag sen som var mest vit med gula detaljer på men denna var ju så mycket snyggare!

Köpte även djurbyxorna i strl 86 idag och det var sista paret de hade just nu, var tydligen väldigt poppis. Det stack ut lite av det där vita "grejset" som var runt dragskon och när jag påpekade detta och frågade om de hade ett annat ex så sänkte de dem till 89 kr, det var ju najs. Hade ju ett gäng kuponger med mig iofs men men kan ju kanske vara bra att inte behöva utnyttja en till kanske. Blir väl ändå en till i morgon hehe

• Tvillingmamma2007

Provade min ena bamsepyjamas på min ena kille ikväll (strl 86) och de var verkligen små i storleken inte mycket att växa i där inte men men de var ju fina iaf och pyjamasar kan man inte ha för många av eller hur Och här går det ju åt dubbelt så många

MEN köpte även den där djurmössan idag i strl 48-50 och mina killar har 47 cm runt huvudet men fick knappt på den på huvudet öht!! Shit de måste vara små! Måste åka tillbaka och byta dem i morgon.

• Tvillingmamma2007
    miniliten skrev 2008-02-29 16:36:13 följande:
    snälla nån??
    Jag har också bara 80: isar men det är jättestor skillnad på dem! Skiljer flera cm på de bruna resp. grå. De grå är större.
  • Tvillingmamma2007

Jag hade 40/41 innan grav. nu måste jag ha 41/42 inte så kul att köpa skor! Tror killarna har rätt så stora fötter med fast de är ju iaf killar!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2