• almn

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Min son har två kusintjejer Alltid skoj att få köpa present/Julklappar till dem

• almn
    LillaÄrtan skrev 2008-01-01 23:40:48 följande:
    Skrivit det förr o skriver igen då jag ser att ni diskuterar Lindex trista Killkläder.Lindex satsar mer på tjejkläder änn killkläder!Och det är ju ganska uppenbart....Tyvärr så låter det ju lite så på resonemanget jag fick höra från Lindex dressutom:Tjejer ska kunna börja på baby gå vidare upp på tjej, sedan stortjej och sedan ända upp till damsortimentet! Killkläderna finns väl bara upp i strl 160?Tjejsidan går upp till strl 170 o efter det funkar ju strl 34 på damsidan!
    Så sant så!

Men sen kanske.. Ju mer något efterfrågas ju mer av den varan kommer det..

Vem vet om några år.. då kanske det finns fler fräcka killkläder och lindex kanske får ett litet sortiment herr käder oxå.. hihi...
  • almn
    LillaÄrtan skrev 2008-01-02 23:25:45 följande:
    Vilken är det???!! NYYYFIKEN!!Min skrutta är 85cm lång o nyss fyllda 2 år.. Undra om hon hade kunnat ha babyplyschisarna.... Mpste köpa & testa
    Min gosse vad runt 85 cm när han var ett år
    Då kunde han ha dem...
    Vissa är ju olika stora. Har ett par gråa som han fortfarande kan ha
  • almn

Idag har jag köpt en tröja och ett par byxor till Devin
    Han fick den fina "pippi-tröjan" och sen ett par grönaktiga byxor med små små aliens på. Fin fint!

Får se om jag orkar lägga in bild sen.

Där var inget direkt nytt ute på reaställen. Det var mest bara på Dam, men där kollade jag knappt. Inte lööönt ju

• almn
    jummie skrev 2008-01-09 22:33:30 följande:
    Är det någon av er som vågar sig över till damsidan o tittar på kläder till sig själva? Tänkte om nån hade sett nåt snyggt o kunde tipsa om nåt att piffa upp MIN garderob med. Barnens sprängs ju snart..får knappt in en socka till!.-o
    Jag brukar kolla ibland. Inte mycket jag gillar men där brukar finnas nån snygg tunika ibland. Såg en  innan jul, svart med rosa aktiga blommor o lite grönt o så.. men den fanns inte i min storlek  
    Är inte mycket annat o kolla på där nu för min del. Är gravid och allt har börjat svälla Gillar inte deras mamma sortiment speciellt mycket heller...
  • almn
    almn skrev 2008-01-09 22:38:41 följande:
    Jag brukar kolla ibland. Inte mycket jag gillar men där brukar finnas nån snygg tunika ibland. Såg en  innan jul, svart med rosa aktiga blommor o lite grönt o så.. men den fanns inte i min storlek   Är inte mycket annat o kolla på där nu för min del. Är gravid och allt har börjat svälla Gillar inte deras mamma sortiment speciellt mycket heller...
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7849&subid=9651&prodid=1150861&parentid=0&color=457077&NewView=true 

Denna. Men den är snyggar i verkligheten
  • almn

Hej!

Nu finns det ju bara sååå söta o fina kläder på Babyavdelningen på lindex! Alla dessa med apor o lejon Visste nästan inte vart jag skulle bli av igår.. Men jag köpte inget! Kommer dock göra det..  Ska bara vänta liite. Lägga band på mig själv så jag inte får hem hela affären

• almn

Vad ni fyndar en massa på rean Har oxå fyndat lite själv, ska lägga upp bilder sen om jag orkar

Men det är otroligt vad det skiljer sig i vad dem rear ut i olika butiker. Borde det inte vara lika överallt?! Tycker man ju

• almn

lite trist att det ska vara så olika frå butik till butik.
    Även när man frågar efter något man sett här i tråden så står butiksbiträdena som frågetecken när man undrar om dem fått in de hihi..

De bruna velour snickisarna fick "mitt" lindex aldrig ens in.

Men det blir lite extra skoj då när man äntligen får tag på det där plagget man letat efter hehe...

• almn

Hej Hopp!

Hur är dem i storleken, den tröjan och byxorna, bruna med vita djur på?

Funderar på att köpa de till min pojk. På flick köper vi stl 104 o pojk 98 typ... men det är såå olika alltid.  Vill inte att det ska passa precis utan att där är lite o växa i Annars är det såå tråkigt med nya kläder som han knappt hinner använda.

• almn
    EnilemmE skrev 2008-02-27 18:12:00 följande:
    Wow, 98 till en tvååring, bara det låter stort tycker jag.. Eller växer de så mycket på ett år?!?!
    Snorky skrev 2008-02-27 18:19:26 följande:
    98 har min 3-åring!
    98 har min 1½ åring ibland 104

Är det fler än jag som tycker att lindex pojk-jeans oftast är små i midjan?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2