För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Min son har två kusintjejer Alltid skoj att få köpa present/Julklappar till dem
Min son har två kusintjejer Alltid skoj att få köpa present/Julklappar till dem
Idag har jag köpt en tröja och ett par byxor till Devin
Han fick den fina "pippi-tröjan" och sen ett par grönaktiga byxor med små små aliens på. Fin fint!
Får se om jag orkar lägga in bild sen.
Där var inget direkt nytt ute på reaställen. Det var mest bara på Dam, men där kollade jag knappt. Inte lööönt ju
Hej!
Nu finns det ju bara sååå söta o fina kläder på Babyavdelningen på lindex! Alla dessa med apor o lejon
Visste nästan inte vart jag skulle bli av igår..
Men jag köpte inget! Kommer dock göra det.. Ska bara vänta liite. Lägga band på mig själv så jag inte får hem hela affären
Vad ni fyndar en massa på rean Har oxå fyndat lite själv, ska lägga upp bilder sen om jag orkar
Men det är otroligt vad det skiljer sig i vad dem rear ut i olika butiker. Borde det inte vara lika överallt?! Tycker man ju
lite trist att det ska vara så olika frå butik till butik.
Även när man frågar efter något man sett här i tråden så står butiksbiträdena som frågetecken när man undrar om dem fått in de hihi..
De bruna velour snickisarna fick "mitt" lindex aldrig ens in.
Men det blir lite extra skoj då när man äntligen får tag på det där plagget man letat efter hehe...
Hej Hopp!
Hur är dem i storleken, den tröjan och byxorna, bruna med vita djur på?
Funderar på att köpa de till min pojk. På flick köper vi stl 104 o pojk 98 typ... men det är såå olika alltid. Vill inte att det ska passa precis utan att där är lite o växa i Annars är det såå tråkigt med nya kläder som han knappt hinner använda.
Den svarta jackan på lindex som liknar pop's... om ni förstår vilken jag menar...
Vilka storlekar finns den i?