För alla oss som gillar Lindex. Del 2
här va det heller inga problem att använda två kuponger på ett köp. hon sa inget alls utan drog bort det direkt .
här va det heller inga problem att använda två kuponger på ett köp. hon sa inget alls utan drog bort det direkt .
åhh vad fin molnbodyn i brunt va den vill ju jag ha. men lär inte komma iväg på ett par dagar magsjuka härjar så får kolla via datan ett tag till
hihi skickar med mormor kupong och mitt kort så hon får shoppa molnbody hihi får vara smart ibland så man får sakerna man vill ha
någon som vet om man kan vissa leg istället för clubkortet? jag hittar inte mitt och tänkte handla imorgon med kuponger jag fått-
om man beställer i lindex shoppen måste man betala direkt via nätet går det inte betala när man hämtar ut kläderna i affären?
får väl vänta att beställa tills måndag då det kommer in pengar igen på kontot idag shoppades det loss på kappahl faktist de hade fått in mycket fina kläder på tag 3 betala för 2.
ja det är ju det men de pengarna försvinner fort tyvärr när man storhandlar och shoppat massa presenter så får lov att vänta till måndag men ska köpa den då
är det någon som vet hur man ändrar när man beställer på lindex shopen att man vill hämta i affären för när jag kommer fram till betalsidan så står det att man får betala 50:- för att skickas
man kan använda 50:- rabatten samtidigt som man använder 30 procent kupong samtidigt på ett plagg
ja men denna måste man handla för 200:-
så nu har jag beställt jacka i shopen till dottern funderar att även ta en till sonen direkt. när man har så mycket rabatter ju. fick 200:- rabatt på jackan ju.
när ni hämtar ut paket på lindex ni beställt på shopen måste ni då visa leg?
jag ringde och frågade för min mormor skulle hämta ut paketet jag beställt så jag slipper att åka 6 mil och det gick bra för denna gång men egentligen fick man inte göra så sa hon. så nästa gång får jag nog ta så det skickas hem istället
har nu varit och shoppat på lindex och använda en massa kuponger kassörskan frågade vart jag fått alla kuponger från fick även en kupong av tanten bakom mig i kassan för hon skulle inte handla några barnkläder så samanlgat hade jag 6 kuponger med 30 procent. köpte svarta jeans till mig själv, tre par strumpor till mig själv, en tshirt till dottern, bamsegummistövlar till dottern och en tröja till sonen. bilder kommer imorgon när det finns batteri i kameran