• Line80

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

jag tycker inte alls det är svårt att sortera tvätten.. man går bara efter den ljusaste färgen på plagget. vit-tvättmedel använder jag bara när jag tvättar lakan annars kör jag kulörtvättmedel på allt.

• Line80
    miniGrynet skrev 2007-12-28 15:40:59 följande:
    Tvättar du den lila tröjan med ljust?
    har inte den lila
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-28 17:41:29 följande:
    Då är vi hemkommna från Shoppingen. Hittade inget på rean eller i Fräjestaden överhuvudtaget förutom tripp trappen. Lurade sambon att vi skulle ta en snabbis förbi ett av lindexen i kalmar så kund eja köra hem så slapp han. Efter mkt om o men gick han med på det. Fanns en del fint där på rea mkt va billigare en andra Lindexet men tyvärr va det fel stl till Ella. Däremot slank de två nya KANON fina kjolarna ner. En grön med rosa mudd o vita moln på o tröjan till och så den bruna kjolen med retro blommor. Den tröjan hade ja sen innan. Köpte 92 men måste byta de imorgon då vår smalis behöver ha 86 va väldigt stort med 92. Ringde så de har lagt undan det så ja inte blir utan. Tom butiksbiträdet i kassan blev helt saligt då hon tyckte det va så fint
    det va dom kjolarna jag köpte igår som jag skrev om, super fina 
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-28 18:35:40 följande:
    har en bild på kjolarna i mitt galleri som någon med plus gärna kan lägga ut i bildtråden så får alla nyfikna se
    done
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-28 18:42:10 följande:
    Tack
    fast om du tar bort bilden från ditt galleri så syns den inte i bildtråden
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-28 18:50:10 följande:
    Verkar va så att när ja tog bort bilden ur mitt galleri så försvann den även här. men någon kan väl lägga in den igen så låter ja den va kvar i galleriet så den inte försvinner igen
    jag va snabb så det är fixat
  • Line80

åhh djurbodysarna va ju jätte fina.. varför har inte jag nån bebis för
    Minsta är väl 56 i den? annars hade jag kunnat köpa till dockan..

• Line80

Idag fick jag sms om att de sänker ännu mera varor, plus att man som medlem får 10% extra på alla rea varor. så jag ska straxt ta me mina barn å kolla in om det finns nåt kul, har precis varit ute i pulka backen å det va kaaallt så nu behövs lite inomhus aktivitet en stund = shopping

• Line80
    zasata skrev 2008-01-04 14:41:06 följande:
    är det mer rea nu på lindex?
    jag tyckte inte det fanns mer än när jag kollade sist så jag hittade inget.. men visst fanns det mkt men inget jag va tvungen att ha så det blev en billig shopping runda idag för omväxlings skull
  • Line80

vet inte om ni redan sett men det finns nu moln strumpor rosa eller gröna, och moln byxor på baby gröna med rosa muddar. Skrattande

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2