Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Linastrumpan skrev 2008-01-13 09:48:00 följande:
    Mollan nu: I gallerian och butiken vid sergels torg hade de massor av orange mysbyxor i går i alla fall.
    hade dom! Jag vara där i förrgår och då fanns det inga. De med mudd uppe och nere alltså?
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu

Åh vilka puckon det jobbar på butiken vid sergels torg. Jag köpte en byxa och en tröja från t3b2 flick och en tröja från t3b2 baby. Och det gick då ICKE! Jag förklarade för dom att det visst gick, det hade jag pratat med kundtjänst om. Tre personal senare gjorde dom ett undantag för min skull....

Nå ja, det hade allafall kommit massa snygga saker, Tunikor, tröjor mm
    Köpte en lila/grön randig tröja med rosa kantband och en tunika i blå färger. Lägger in bild i tråden strax

• mollan nu

Svar från Lindex kundtjänst:

Hej och tack för ditt mail!
    Absolut så kan du mixa T3B2 mellan de olika avdelningarna. Jättetråkigt att du fick det tråkiga bemötandet av personalen.
    Vi kommer att informera butiken om vad som gäller och så får vi verkligen hoppas att detta inte händer igen.
    Tack för att du tog dig tid och informerade oss om detta.

Jag ska skriva ut det där mailet och gå till butiken och köra upp det på ett fint ställe så ska kassörskan få veta vad som gäller!
  • mollan nu
    zasata skrev 2008-01-15 15:53:23 följande:
    är det inte vädigt dålig rea på lindex i år?
    jo det håller jag verkligen med om!
  • mollan nu
    Tina83 skrev 2008-01-17 07:27:44 följande:
    det värsta när man köper svindyra kläder, är att man knappt vågar gå ut med ungen, risken finns ju att dom blir skitiga och att man måste tvätta kläderna
    Exakt så tänker jag oxå! Så korkat egentligen
    Men pop har grymt bra andrahandsvärde! En begagnad overall från Lindex får man inte mycket för medans en pop overall får man tillbaka pengarna på (om man köpt på rean dvs)
  • mollan nu
    Änglatuss skrev 2008-01-17 14:35:12 följande:
    jag gillar pyjamasarna på kapphal
    jag oxå, deras med dragkedja fram. Kostar 79:- om jag inte minns fel. Köper bara med 30% kupongerna man blir överöst med.
  • mollan nu

Lindex ute på Värmdö är grymt bra tycker jag, för dom har alltid massa snygga saker på rean. Visst är det en bit utanför sthlm men jag stannar där så ofta vi åker till mina eller sambons föräldrar

• mollan nu
    solida skrev 2008-01-26 15:35:00 följande:
    Den jackan var jättefin, jag ska köpa den till Milo inför våren tänkte jag. Var och klämde på den idag, vet bara inte vilken färg jag ska ta.Ett tips till er som bor i Stockholm är lindex vid Odenplan. Jättemycket rea, bl a på ALLA vinterkläder! De har också alla andra fina kläder som vi har sett här i tråden. Jag köpte ett par oranga muddmjukisar (t3b2), en tvådelat bamsedress (rea) och den omtalade filten. Inte för att vi behöver nån mer filt, men den var ju så fin. Och min kompis ska få barn när som helst (bf igår) så jag kanske ger den till henne.
    då ska jag gå dit en sväng i morgon
    Var där i onsdags och då var det ganska utplockat och personalen höll på att möblera om. Så jag tänkte attderas rea var över, men vinterkläder vill man ju ta sig en titt på.
  • mollan nu

Nu har svärmor köpt två olika skidbyxor på Lindex till dottern hon ska ha nästa vinter. Ett par blå och ett par röda. Ska se vilka som passar bäst till jackan.
    Halva reapriset på dem så det blev 75:-/st

• mollan nu

Jag var och skulle köpa ett par byxor till dottern idag men struntade i det.
    De var nedsatta till 89:50 på rean sen har det varit halva priset på det. Alltså 45:- Men nu har de tagit bort halva priset och satt ner varorna ännu mer, då kostade brallan 69:-!?

• mollan nu

Nu har jag köpt en gul tröja med hundar på till dottern för 29:50 från pojk.
    Tog en 86 och mätte mot flick 92, de var lika stora förutom att hundtröjan var bredare.
    Är man kort och tjock när man e kille och lång och smal som tjej? Då måste vi se till att få en snopp fast opererad på dotra

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2