För alla oss som gillar Lindex. Del 2
strumpbyxorna med moln på fanns i två färger, korall och sen kommer jag inte ihåg
har lagt upp bilder på rea inköp, ej Lindex, den som vill får lägga upp dem i bildtråden.
strumpbyxorna med moln på fanns i två färger, korall och sen kommer jag inte ihåg
har lagt upp bilder på rea inköp, ej Lindex, den som vill får lägga upp dem i bildtråden.
nu har jag fått tre 50kr kuponger på kappahl.
En till mailen, en hemskickad och en till mobilen.
Men jag förstår inte riktigt, checken som är skickad till mailen står det max en per kund, men inte den som är hemskickad eller till mobilen. menar de att man bara får utnyttja en av dem, eller får man använda alla?
Men jag förstår inte riktigt, checken som är skickad till mailen står det max en per kund, men inte den som är hemskickad eller till mobilen. menar de att man bara får utnyttja en av dem, eller får man använda alla?
någon som köpt den här jackan och vet hur den är i storlek.
Har köpt jacka från PO.P men den är ljusrosa, vill ha en jacka som hon kan leka i sandlådan med, tyckte att Bamse jackan kunde passa.
här är länken
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=1357441&prodid=1380797&parentid=111365&promolevel=true&color=1345039&NewView=true
gillade den gröna jackan med tillhörande mössa som det snackats om i tråden, men den är ju mer regnjacka eftersom att den är gummerad.