• Vos

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

lillronya skrev 2007-12-14 21:46:43 följande:
    Är det nån som vet om det är nåt Lindex nånstans som har plyschtomtedressen i stl 74 eller 80. Vill så gärna ha den men den är slut häromkring....
    Lindex i torslanda - utanför gbg har massa tomtedräkter.
    Men jag vet ju inte vart du bor......
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos
    lillronya skrev 2007-12-15 10:15:34 följande:
    Jag bor i Skåne, så det blir ju lite långt. Men tack ändå.
    hmmm, ja kanske liiiiite för långt då
  • Vos
    Maria Seg skrev 2007-12-15 15:05:09 följande:
    Ett barn som föds i mitten av aug, vad har det frö str i overall när det blir overalldags typ sen okt först här i gbg eller nov. Jag menar då riktigt tjock overall. Innan dess har man ju fleece. Tänkte köpa en på rean ev till nästa barn!
    Det är ju lite svårt med storlekarna.
    Om man får en jättebäbis (som jag fick....) så stämmer inte de där tabellerna alls.
    Min son har storlek 80 men enligt tabellerna ska han ha 62 eller 68 nu.
    så jag hade nog köpt 74 eller 80. 
    Min son är född i mitten av juli glömde jag visst skriva... 
  • Vos
    Zvartaliljan skrev 2007-12-15 16:21:13 följande:
    Ja men som du säger så är det ju så olika. Min dotter har 80 NU! och hon är född i Maj FÖRRA året!Hon hade 62 i sin vinteroverall förra året.Så jag rekommenderar 68 om du ska chansa på att köpa en. Risken är att den är lite stor men de är ju som mollymajs säger inte särskilt rörliga i den åldern.
    Hellre för stor än för liten.
    Jag hade köpt en overall i 74 som jag tyckte skulle räcka ända till våren....
    Men jag var ju nu tvungen att köpa en stjärnoverall i storlek 80 Flört
    Det var ju synd Räcka ut tungan
  • Vos

Nu fick jag mitt mail från kundtjänst ang klänningarna, 100:- här med Räcka ut tungan
    Tyvärr får jag inte byta färg men de skulle informera personalen i min butik hur det fungerar. Hon tyckte att det var väldigt lång tid att vänta 20 min medans personalen försöker lista ut hur man gör för att hämta ut två paket som redan är betalda!!!!

• Vos
    Linndan skrev 2007-12-20 22:02:07 följande:
    t3b2 que?
    Tag 3 Betala för 2
  • Vos

Oooooo idag kom äntligen mitt clubkort och med det en rabattcheck på 50:- Räcka ut tungan
    vilken tur att jag ska till Lindex imorgon och handla plyschbyxor till Robin. Vill ha oranga, bruna och gröna.
    Om de inte har fått dem så blir jag ledsen Gråter
    Måste ju shoppa.
    Sen har jag ju min rabattkod jag fick när jag fick fel färg på klänningarna, funkar den i affären eller bara på nätet?????????????
    Nån som vet?.....

• Vos
    Linndan skrev 2007-12-20 22:06:32 följande:
    ahaaa
    tog ett tag innan jag fattade vad de svammlade om oxå...Oskyldig
  • Vos

Jag slänger in min fråga igen.
    Rabattkoden man fick för att klänningarna var i fel färg kan man använda den i butiken eller bara på nätet????
    Någon som vet?
    Jag ska till Lindex idagRäcka ut tungan

• Vos

När jag spanade lite extra i mailet från Lindex stod det att det var en internetkod så jag frågade inte ens.
    Och som vanligt vart jag besviken när jag kom till mitt Lindex, allt är så himla rörigt. Man hittar ingenting. Och de oranga byxorna fanns inte alls
    Inte den nya fina pyamasen heller....
    Men jag köpte två par byxor och en body på t3b2 iaf plus att jag hade en femtio kronos rabattkupong som jag fick med Lindexkortet. Så jag betalade 89:- för det

Lägger upp bilder senare. Eller i morgon.

• Vos
    Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:
    Någon som kan komma med ett tips på vad för färg på body man kan ha till dom gröna velorbyxorna från baby avd. Jag är helt knas på dom tycker ingenting passar o tänkte vänta till mellandagarna innan jag handlar mer kläder nu men vill ju använda byxorna juAlla tips tas tacksamt emot. Är till en liten kille förresten.
    Lagt upp dagens inköp i bildtråden.
    Jag köpte gitarrbodyn till mina.
    tyckte det passade även om det inte är samma gröna färg.
  • Vos
    Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:49:00 följande:
    Såg bilden o det såg superfint ut får kanske bli en sån oxå för den är väl oxå på t3b2?!?! Hmmm undrar vad jag mer ska ta
    Japp t32b Penga mun
  • Vos
    gosmamman skrev 2007-12-22 17:52:10 följande:
    Ingen som vill dela med sig av velouris utbudet på "sitt" lindex???
    Hos mig är det lika med noll i princip Gråter
  • Vos
    gosmamman skrev 2007-12-22 18:05:39 följande:
    Jag fattar inte, på baby är det nästan alltid välfyllt med velorbyxor men INTE på flick. Jag vill sååå gärna komma över ett par svarta o ett par rosa till min stortjej.Bebben har både brun, orange, lila, hallonröd och grå.Till storasyster har jag lyckats knipa ETT par bruna bara
    Här finns det nästan inte ens på baby!!!
    De hade varken röda, bruna eller orana igår.
    Jag spanade på ett par till min stora kille men inte ett enda par i sikte.
    Måste ta mig till ett större Lindex inne i gbg och spana nån dag....
  • Vos
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:29:34 följande:
    Okej ja det kanske helt enkelt bara är så i den här tråden då. Alla är så uppe i sig själva och inte ser alla andra
    Precis som i bf-juli tråden då...
    Det är alltid nån som känner sig osynlig och där har denna diskussionen varit uppe typ hundra ggr på ett år.

Jag får inte heller svar på alla mina frågor eller kommentarer på mina bilder men vem bryr sig???
    Jag har inte ork eller energi till det.

Du och jag har exakt (nästan) samma smak vad gäller kläder till våra killar och det har ju alla här i denna tråden. Vi gillar Lindex kläder

Fortsätt och skriv och visa bilder, ge inte upp tråden redan.
    Hoppas du stannar kvar.
  • Vos

Vet att detta är Lindextråden men vet oxå att många här gillar Meandi
    Köpte deras velourbyxor till mina killar i julklapp, tror jag betalade runt 200:- st Förvånad
    Sen visade det sig att de är så smala upptill att Robin som är fem månader och då naturligtvis använder blöja knappt får på sig sina Gråter
    På Victor som är fem år och jättesmal sitter de jättebra på.
    Men fy vad besviken jag blev nu....

Tacka vet jag Lindex byxor, de sitter perfekt

Var bara tvungen att skriva av mig.
    Får la sälja dem på tradera eller nåt.

• Vos
    Zvartaliljan skrev 2008-01-02 17:51:52 följande:
    Okej...för bara några veckor sen var det en tjej i Meanditråden som klagade på att byxorna inte satt bra på hennes äldre pojke som inte hade blöja för att de då blev för pösiga i baken men de satt jättebra på bebisen så Meandi kan tydligen aldrig få det rätt då!Tycker bara det är för komiskt ibland när alla upplever det så olika På min dotter som har blöja sitter de som gjutet och jag älskar dom Lindexbyxorna sitter också fint men inte till närmelsevis så bra som Me&Is.
    Jag tror att min lille är för tjock helt enkelt Generad
    Men på den store sitter de helt perfekt och båda jag och ahn älskar dem.
    Men den lille har väldigt tjocka (läs michellin) lår, kanske är därför de sitter så fel. Helt tight så han inte kan röra sig nästan.
    Tråkigt för annars tycker jag om alla Meandi kläder jag har köpt och det är en hel del...
  • Vos
    Zvartaliljan skrev 2008-01-02 18:04:01 följande:
    Ja min kicka är ju en smalfis med knappt några lår att tala om så däri ligger nog skillnaden
    Så är det nog
  • Vos

Idag har jag äntligen fått tag på de oranga och bruna veloubyxorna Skrattande

Jag har letat ända den de kom och jag har inte lyckats få tag på dem i storlek 80.
    Så imorgon blir det premiär på de oranga med monsterbodyn till

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2