För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Men jag vet ju inte vart du bor......
Nu fick jag mitt mail från kundtjänst ang klänningarna, 100:- här med
Tyvärr får jag inte byta färg men de skulle informera personalen i min butik hur det fungerar. Hon tyckte att det var väldigt lång tid att vänta 20 min medans personalen försöker lista ut hur man gör för att hämta ut två paket som redan är betalda!!!!
Oooooo idag kom äntligen mitt clubkort och med det en rabattcheck på 50:-
vilken tur att jag ska till Lindex imorgon och handla plyschbyxor till Robin. Vill ha oranga, bruna och gröna.
Om de inte har fått dem så blir jag ledsen
Måste ju shoppa.
Sen har jag ju min rabattkod jag fick när jag fick fel färg på klänningarna, funkar den i affären eller bara på nätet?????????????
Nån som vet?.....
Jag slänger in min fråga igen.
Rabattkoden man fick för att klänningarna var i fel färg kan man använda den i butiken eller bara på nätet????
Någon som vet?
Jag ska till Lindex idag
När jag spanade lite extra i mailet från Lindex stod det att det var en internetkod så jag frågade inte ens.
Och som vanligt vart jag besviken när jag kom till mitt Lindex, allt är så himla rörigt. Man hittar ingenting. Och de oranga byxorna fanns inte alls
Inte den nya fina pyamasen heller....
Men jag köpte två par byxor och en body på t3b2 iaf plus att jag hade en femtio kronos rabattkupong som jag fick med Lindexkortet. Så jag betalade 89:- för det
Lägger upp bilder senare. Eller i morgon.
Vet att detta är Lindextråden men vet oxå att många här gillar Meandi
Köpte deras velourbyxor till mina killar i julklapp, tror jag betalade runt 200:- st
Sen visade det sig att de är så smala upptill att Robin som är fem månader och då naturligtvis använder blöja knappt får på sig sina
På Victor som är fem år och jättesmal sitter de jättebra på.
Men fy vad besviken jag blev nu....
Tacka vet jag Lindex byxor, de sitter perfekt
Var bara tvungen att skriva av mig.
Får la sälja dem på tradera eller nåt.
Idag har jag äntligen fått tag på de oranga och bruna veloubyxorna
Jag har letat ända den de kom och jag har inte lyckats få tag på dem i storlek 80.
Så imorgon blir det premiär på de oranga med monsterbodyn till