Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Line80 skrev 2008-01-10 22:08:06 följande:
    Inboxa kan man alltid göra oavsett om man e oinbjuden hos någon
    Ja jag upptäckte det när jag gick in på ngn annan så fick jag fram skicka meddelande.... och kunde ju då skicka! tack!
  • 2007 Mamma
    Squeezetoy skrev 2008-01-10 22:51:37 följande:
    Tänkte höra med någon som köpt de nya svettis-byxorna på tjejsnurran t3b2 stl 86 och uppåt. Hur bra är mudden nertill? Alltså, om man köper ett par byxor som är lite långa i benen åker de konstant ner då hela tiden?Jag tyckte de var så fina och jag gillar att det är en bred mudd upptill. Men jag vill gärna ha dom lite baggy så att säga. Men det funkar ju inte om mudden är dålig. Men jag gissar att det borde gå att dra i en gummisnodd inne i mudden.Kikade på svettisarna på killsidan också, men jag gillar inte alls den passformen.
    Jag tycker att mudden är bra. Sonen har ett par röda i 86 och han drar väl 74-80 i vanliga fall, jag det är snyggt när de är lite långa så att det liksom hänger över mudden. Jag köpte de bruna häromdagen i 92. Strl. 86 är nämligen lika långa som velourisarna i 80 så nu har han lite att växa i. Jag ångrar så att jag inte köpte de oranga när jag såg dom för i de butiker jag varit i efter har inte fått in dem ännu... *suck*
  • 2007 Mamma

lollypop skrev 2008-01-10 20:46:25 följande:

annlu748:Såna inlägg är inte tillåtna!!!Anmäl ditt eget inlägg, så att inte tråden riskerar att bli stängd!!!Förslag: Håll såna här diskussioner till inboxarna eller använd er av byt/köp/sälj här på FL.
    Var inne och kollade på köp & sälj nu och det finns ju en del annonser på både köp & sälj!!
  • 2007 Mamma
    Snorky skrev 2008-01-10 23:32:55 följande:
    fast åhlens har ju svarta och där har de alltid hur mkt som helst... just nu rear de plyschen där.
    Tror de kostade 69:- på rean, ord.pris 99:- (?????)
    Men jag har för mig att de har väldigt "slapp" mudd vid fötterna, rätta mig om jag har fel.
  • 2007 Mamma

mollan nu skrev 2008-01-12 19:57:04 följande:

jag blir galen, de orange mjukisarna finns inte i någon av de butiker jag tittat i idag. Vet någon om det finns i butik nu någonstans?Personalen vet inte ens vad jag pratar om. Enligt dom ska det bara finnas oranga tights i 86-122.
    Jag har oxå letat efter dom eftersom jag inte köpte dom när jag såg dem första gången. Igår lyckades jag få tag i dem efter att ha övertygat att de var nyheter och personal gick ut på lagret och hittade dem då... Men dom passade ju inte med ngt av de jag ville ha dem till så jag blev tjurig och köpte inga...
    Vet inte vart du bor men i Häggvik & Åkersberga finns de iaf.
  • 2007 Mamma
    Tjaselisa skrev 2008-01-12 21:04:15 följande:
    2007 Mamma; har du hittat oranga velourisar i storlek 86 och uppåt??? Jag trodde de bara fanns upp till strl 80...
    Nej det är inte velourisar vi pratar utan mjukisar på FLICK t3b2.
  • 2007 Mamma

Åååå.. vilka fina pyjamaser! Sådana vill vi oxå ha! Det är ju dessutom ngt som Lowe verkligen behöver!

Varför har inte jag fått ngt sådant sms....

• 2007 Mamma
    BlygTjej skrev 2008-01-26 16:55:05 följande:
    Jag är ju på jakt efter molnmoccasinerna, vet någon var dem finns?? Och är det någon som ska dit snart?
    Storlek??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2