• xenaa

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

miniGrynet skrev 2008-01-25 14:11:40 följande:
    xeena (tror jag det var)Mössan från POP, är sååå sugen på en sån! Tänkte fråga hur stort huvud din son har? Och vad är det för storlek på mössan? Hörde i POP-tråden att de är lite små i storlekarna, jag hoppas på det för minsta jag såg var 48/50 och det är i vanliga fall alldeles för stort för dottern.
    jaa dom är så himla fiiina!! ville ha alla färger hehe men de skulle bli för dyrt hehe

Jag köpte 48/50. det var de minsta storleken på dem så hon i affären.
    och sonen har runt huvudet ca 45 cm. han mättes för exakt en vecka sen.
    och den sitter lite löst om man säger så. så han kan växa i den.
    ♥Leo 07-06-22♥
  • xenaa

har du inte plus så kan man inte kopiera in bilder tyvärr. men du kan kopiera in länken på bilden bara ta den bilden du vill ha in och häger klicka sen kopiera sen klistrar in

♥Leo 07-06-22♥
  • xenaa
    Milda79 skrev 2008-01-25 21:48:38 följande:
    xenaa: Har du plus?
    ja det har jag
    ♥Leo 07-06-22♥
  • xenaa

fick ett mail att HM hade halva reapriset nu och fick en kod.
    tänkte bara kolla med er storleksmässigt. det var ett tag sen jag handlade barnkläder där.
    de hade lite shorts till Leo. Han har idag 74 kan ha 80.
    tror ni han kan ha 86/92 till sommaren eller är de för stora eller för små?

♥LEO♥
  • xenaa
    Triss i Damer skrev 2008-01-29 12:45:34 följande:
    86/92 blir nog bra. Hellre för stort än för litet
    ja de tycker jag med tack
    ♥LEO♥
  • xenaa
    Line80 skrev 2008-01-29 20:27:59 följande:
    när det gäller shorts från HM är de stooora.. min son hade 80-86 på shorts i somras.. då va han lite mer än 2 år. Han kunde tom ha strl.68 i shortsen från pop
    Linndan skrev 2008-01-29 20:00:58 följande:
    jag har köpt alla kevins shorts på hm och enligt mina erfarenheter så skulle ja rekommendera att du tar 80, de blir ju int ekorta i benen. tar du 86-92 tex kommer de antagligen vara ganska stora.. men jag talar bara ur min egen erfarenhet till min egen son :) han har stl 98 i byxor men i shorts har han 86-92.
    fasen med jag beställde 86 aja vi får se hur de sitter. han ska växa lite till. han ska ha dem på sommaren. men visst fasen de kanske är förstora då.
    ja de är ju bara vänta o se.

tack ändå tjejer
    ♥LEO♥
  • xenaa
    Snorky skrev 2008-01-30 23:47:25 följande:
    jo, jag såg de igår i butik... så himla fina! JAG VILL HA EN BEBIS!!!
    hahaha jag oxå. sonen har passerat den bebisfasen hehe så han är för stor för de stl.
    men men får väl sätta igång för en mini till då haha
    ♥LEO♥
  • xenaa

måste fråga går det att använda kupongen om man INTE har fått sitt lindex kort än???

♥LEO♥
  • xenaa
    Känslan skrev 2008-02-04 23:16:04 följande:
    Jag har gamla NHL setet =) och håller med om att den var snyggare men det nya är jättefin den med.Xeena:Det går att använda kupongen om du har kvitto på att du beställt ett,står nämligen ditt kortnummer på kvittot du fick då du ansökte om kortet,min kompis har inte fått sitt kort heller men hon visade kvittot i dag.Jag har köpt ett jättefint set i dag,tröja och byxa,har inte sett den varken på nätet eller i någon annan butik.Tråkigt bara att det mest finns fina kläder för riktigt små bebisar.Min son drar snart 86 och där finns inte så mycket fint.
    aaa ok tack ska bara se vart jag lagt de kvittot hehe
    ♥LEO♥
  • xenaa
    2007 Mamma skrev 2008-02-10 01:10:32 följande:
    Hur gammal är din son och storlek på honom och storlek på jackan????
    Han är 7½mån och har storlek 74, jackan är storlek 80 så den är lite för stor i armarna men den sitter rätt ok ändå.
    ♥LEO♥
  • xenaa
    Pillis1975 skrev 2008-02-10 16:35:57 följande:
    Ho ho!!! Ingen som kan hjälpa mig med kupongerna?
    dem finns bak i tråden tror det är sida 316 eller nått
    ♥LEO♥
  • xenaa
    numberone skrev 2008-02-10 17:04:32 följande:
    Tar det lång tid att få Lindex kort?
    ja de uindrar jag med lite. beställde ett kort i mellandagarna den 26 eller nått och fortfarande inte fått nått...
    ♥LEO♥
  • xenaa
    aob1978 skrev 2008-02-10 18:30:19 följande:
    Hur lång är din kille? har köpt en likadan men i storlek 74 till min dotter på 10 mån... har även en pop skaljacka i 80 men den e på tok för stor så var tvungen köpa en att ha innan hon växt i den... hmm funderar på om jag valt rätt?Nån som vet om pops skaljacka 80 är mkt större el ung lika stor som den i 80 från Lindex (skaljackan som finns i blå/vitt).
    sist vi mätte och det var ca 3 v sen var han 69 cm nu är han  runt 70cm kan jag tippa.
    ♥LEO♥
  • xenaa
    numberone skrev 2008-02-11 14:07:56 följande:
    Hmm det verkar inte gå att beställa bara club-kort på nätet?! Jag får bara upp med kredit på ansökan hela tiden
    vanliga bonuskort söker man endast i butiken. sen tar de nån vecka innan man får hem dem. Jag väntar fortfarande på min
    ♥LEO♥
  • xenaa
    Smilla75 skrev 2008-02-12 12:56:48 följande:
    Idag försökte en expedit hindra mig från att handla två saker på två kuponger. Endast en per kund sade hon. När jag påpekade att antalet inte var begränsat per kund hämtade hon en kollega som sade samma sak. Jag insisterade, något irriterad, och hon lät mig köpa men sade att det bara var för den gången. Jag berättade att jag kommer i morgon igen och att hon kan ringa deras kundtjänst om hon vill vara bättre påläst till dess.
    det var verkligen tufft gjort!

Jag är en riktigt fegis vågar inte handla med fler än en kupong heehehehe.
    ♥LEO♥
  • xenaa
    Buttelina skrev 2008-02-12 13:13:08 följande:
    Alltså tre eller fyra av gångerna som jag handlat med kupong har jag inte ens lämnat fram lindex kortet!
    va? nämen....
    det är ju bra, men dålig koll dom har... hmm
    ♥LEO♥
  • xenaa

idag fick jag hem 30% rabatt på barnkläder , damkläder, och underkläder.
    alltså 3 kuponger

Dock har jag inte fått mitt kort än hmmmm

♥LEO♥
  • xenaa
    Love05 skrev 2008-02-18 17:55:19 följande:
    Här kommer en fråga till från en okunnig.... Hur gör man för att lägga in fler bilder i ett och samma inlägg? Typ "klickbara"? Och kan man lägga in flera stora bilder i samma inlägg?OJ...blev visst mer än 1 fråga
    först ska du vara plus medlem
    sen för att göra klickbara bilder så kopierar du dem bilderna du vill ha in i den storlkene dem är i idtt galleri alltså de små.
    sen klistrar du in
    trycker enter klistrar in eller bara klistrar in o klistrar in hehe

Och för stora bilder ja då klickar du upp den bilden du vill ha in och kopierar sen klistrar du in den i inlägget
    ♥LEO♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2