Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Smultronhjärta skrev 2007-12-11 13:35:29 följande:
    Toppenrapportera gärna. Det verkar som om vissa butiker gör det och andra inte...
    Ska absolut rapportera svar!
    Hoppas det inte tar jättelång tid bara, jag tänkte ju handla imorrn...
    Vill kunna ha mailet med mig då om nån strular.
    För precis som du säger, det är lite olika mellan olika butiker men även mellan olika kassörskor... Underligt det där!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    ikve skrev 2007-12-11 13:36:48 följande:
    Bor själv 15 mil ifrån närmsta Lindex, syrran hämtade ut mitt paket åt mig. Har mailat Lindex ang detta, dom får så lov och kompensionera (stavas?) mig. Dom kunde åtminstone sagt till om den bruna va slut i så fall..
    Tycker jag absolut!
    Du ska inte behöva stå för deras fel!
  • miniGrynet
    3 barns mor skrev 2007-12-11 14:00:28 följande:
    står ju på kupongen som man fick i mailet att den ej kan kombineras med andra erbjudande eller rabatter.
    Jo, det brukar ju stå det.
    Men svaret som en annan fick ang en annan rabatt var att t3b2 är ett stående pris dom har och att det därför inte räknades som ett erbjudande.
  • miniGrynet

Fått svar ifrån Kundtjänst nu! 

Hej och tack för ditt mail!
    Ja, 25% gäller på detta erbjudande då det är ett erbjudande som alltid gäller dvs "ett ordinarie pris".
    Trevlig kväll!
    Mvh

Elin Winsnes
    Lindex Kundtjänst
    Lindex Sverige AB
    Phone:020-570 580 
    E-handel: kundtjanstse@lindex.se

• miniGrynet
    Wailea skrev 2007-12-11 20:45:10 följande:
    Hängde inte med riktigt. Får man använda kupongen utöver ta 3 betala för 2? Blir ju jättebra pris i så fall!
    Ja, man får använda alla kuponger på t3b2-då det är ett stående pris dom har i alla butiker.
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-12-11 17:45:53 följande:
    Fått svar ifrån Kundtjänst nu!  Hej och tack för ditt mail! Ja, 25% gäller på detta erbjudande då det är ett erbjudande som alltid gäller dvs "ett ordinarie pris". Trevlig kväll! Mvh Elin WinsnesLindex KundtjänstLindex Sverige ABPhone:020-570 580 E-handel: kundtjanstse@lindex.se
    Mitt inlägg (nr 522) som kom på mailen idag, ifrån Kundtjänst.
  • miniGrynet
    charmmiss skrev 2007-12-11 22:30:23 följande:
    jo det ska gå, använd koden e28001
    Funkade inte nu när jag testade heller....
    Underligt!

Nu klickade jag iofs bara ner 3 saker och inget mer, men det borde ju inte spela så stor roll...

(själv har jag tappat bort min kupong som jag fick via posten, och jag som tänkte handla imorrn... )
  • miniGrynet
    Smultronhjärta skrev 2007-12-11 22:40:25 följande:
    Men du kan ju skriva ut en ny och använda i butiken
    Jaha, trodde att den bara var för nätet?
    Toppen!!
  • miniGrynet

Har inte läst ikapp tråden för idag, ska göra det snart.

Men ville berätta att även jag fick fel färg på klänningen i paketet ifrån Lindex...
    Jag ville först ha en rosa, men beställde en brun då stl 86 inte fanns kvar i rosa, men fick idag en rosa...

Lustigt det här, har dom noll koll på det här med klänningarna?!
    Jag är iofs nöjd, men kommer ändå höra av mig till dom för det har ju blivit fel.
    Står dessutom brun på ordersedeln.

• miniGrynet
    lewwe skrev 2007-12-12 20:34:14 följande:
    Jag gjorde fel när jag klistrade in i bildtråden. Hur gör man för att ta bort ett inlägg, för det verkar som att andra kan gå in på min sida nu eller det kan de kanske inte, snälla hjälp mig!!
    Man kan inte klicka in sig på dina inställningar m.m. som är dina privata, men man kommer in på tex gästboken.

Provade, så jag tror inte du behöver vara orolig.

Men du kan anmäla ditt egna inlägg, så tas det bort.

Klicka på anmäla-knappen (röda handen) i ditt inlägg i bild-tråden, och skriv varför dom ska ta bort den så tas den säkert bort snart.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2