För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Puffar
Puffar
Den här va fin tycker ja. Hoppas den finns imorgon i O-hamn. Vill även ha de rosa byxorna med mudd upptill o nere.
www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx&color=931455&file=ProductImages/S0000005987822_F_W40_080104113736.jpg
fast nu såg ja att den bara gick till 86 o vi behöver nog ha 92
Här kan kan det bli ett fynd för nån som vill ha Lindex velourisar svarta i 92. De andra va inte så fina men för de priset kan man ju be de skicka bara de svarta. inte min auktion.
www.tradera.com/Byxpaket_92-auktion-55138137
Vart i webben finns de byxorna? Letar o letar men hittar inga. är visserligen dö trött så ja ser nog inte allt. Kan väl länka? Blev så nyfiken på va det är
ahhha tack. Det ända stället ja inte letade på
Såg nu att det är två olika koder på kupongerna så kanske att de går o använda båda två
jag köpte sånna här på Lindex till tjejen i höstas. De kostade 149 kr o fanns i rosa o militärgrönt. Tycker de är kanonbra. har de faktiskt nu även att det är vinter men i östra småland är det inte så kallt. De håller vätan borta o vinden.
www.tradera.com/auction/auction.aspx OBS inte min auktion.
De gäller inte förrens februari om det ät den koden ja har fått med.
Så kul det är o fynda. V ai stan igår o handlade på Lindex och Aima. Priset slutade på 520 kr. Räknade ut hur mkt ja "tjänat" som ja brukar använda som shopping försvar mot sambon o allt skulle gå påp 2450 kr. Inte illa det
Från lindex köpte ja bara till Ella ett bikinisett, två tröjor, en jacka, en mössa, tre nattlinnen, Det kostade ca 200 kr.
Sen fynade ja till mig själ två par jeans på Aima de säljer typ veromoda kläder. de kostade 79 kr st och hade kostat 599 och 549 till o med kassörskan förundrade sig över att ja lyckats hitta 2 par som passade, se nköpte ja en blend tröja som hade kosat 300 för 99 och ett linne för 20
Visst blir man glad då. till och med så glad att ja tänker ta ne tripp till ett annat Lindex i em o se va de har kvar. Skulle vilja ha ett par täckbyxor till jackan ja köpte. Den här va det fast rosa o grön. har kännt på den så många gånger men nu hade sambon lyckats kladda ner Ella med banan så hela jackan va helt sörjig så då hade vi ett skäl o köpe en ny jacka www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=825510&prodid=689159&parentid=0&color=602856&NewView=true