Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

pelagonia skrev 2008-01-31 21:13:13 följande:
    Vad blir det för extra avgifter på nätet ?
    19 kr är frakten om du väljer att betala på en gång men hämta i butik
    Nytt år nya krafter
  • maggan75

Jag handlade till mig själv idag :)  Lämnade fram 2 kuponger och tjejen tittade och sa
    - Har du fått TVÅ kuponger ??  Ja svarade jag då då läser hon på den och frågar damen  som står i andra kassan om hon sett den  förut -nääää svarar hon bara den och så jämförde de koderna, så jag fick bara använda den ena

Nytt år nya krafter
  • maggan75
    Peak skrev 2008-02-14 18:21:46 följande:
    skrev i fel tråd, men de här 50kr- rabatterna få rman använda flera vid samma köp eller hur är det??Snorky - du bor ju här, vilket Lindex var du på? Och du fick använda flera vid samma köp?Nu har de väl gjort bort sig!?
    Jag fick inte använda två eftersom de inte kände igen den utan bara sett den andra forut
    Nytt år nya krafter
  • maggan75
    Anna2barn skrev 2008-02-15 14:23:28 följande:
    Jag har köpt dem och jag skulle bara säga att de är ganska små i storlekarna, bara så du vet
    Ok tack då ska jag nog ta en storlek större än jag lagt i  kund korgen
    Nytt år nya krafter
  • maggan75
    deez skrev 2008-02-15 15:45:28 följande:
    är jag ute och cyklar, eller finns de som linne och trosor också?
    Du har helt rätt finns som linne /trosor och Linne / kalsong oxå
    Nytt år nya krafter
  • maggan75
    softsofie skrev 2008-02-15 15:11:19 följande:
    tycker det e konstigt att man inte kan använda båda checkarna på lindex hemsida.Det är ju olika koder.Kan inte skriva ut dom heller för jag har inge skrivare
    Vist är det, men jag kunde inte ens använda två kuponger i affären  (trots att det var på olika plagg)  eftersom de inte hade sett den andra  förut  

Jag skulle ju svarat att jag har  egen kupongtillverkning hemma i källaren
    Nytt år nya krafter
  • maggan75

seSSa: har du ngn internet kod till 30 % på barnplagg ???  Skullle bli överlycklig

Nytt år nya krafter
  • maggan75
    Kayn skrev 2008-02-16 11:26:43 följande:
    OT I know men jag testar iaf för att sprida min fråga så mycket som möjligt Vi har varit och kikat på bil, sambon byter jobb och får då tjänstebil, och även om vi från början tänkt att vi skulle ha kvar den vi har idag som andra bil så har vi nu börjat fundera på att byta till en mindre iaf då det är en saab 9:5 vi har idag. Vi har tittat på en mindre Opel från -08, nån som har nåt att säga om det märket? Och nån som har nåt att säga om att koppla bort airbag på passagerarsidan med en knapp bara? Det var nämligen så man kunde göra på denna bilen, om det har nån betydelse så låg dom på 5 stjärnor i krocksäkerhet sen om det återspeglas på att dom är bra på att koppla ur airbagen med en knapp vet jag ju inte Och vill ni inte skriva här får ni gärna skriva i min gästbok
    Vi har en opel nu...  fast en stor, det är en vectra(-07)  vi är supernöjda fast ajg  skulle aldrig våga lita på att koppla bort airbagen  skulle i så fall plocka bort den helt. Nu sitter våra barn bak och har gjort sen de var nyfödda så jag har aldrig haft det bekymret men det är jag det
    Nytt år nya krafter
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2