• Line80

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

idag fick jag även 3 olika kuponger från HM, plus bonus check på 150:-

• Line80

Frågar igen.. är det fler än jag som ej fått handla med kupong om varan kostat mindre än 50:- ?? Jag har blivit nekat två ggr på olika butiker där de sagt att kundtjänst sagt att minsta summan är 50:- då fick jag ej köpa för 49;50:- så inte ens 50 öre kunde de bjuda på.. konstigt då de ej står något om lägsta köpesumma på kupongerna!

• Line80
    Anna2barn skrev 2008-02-14 20:26:50 följande:
    Men så är det väl i alla affärer. Om man fått tillbaka 25 kr tex som bonus från ICA så måste man köpa för den summan för att kunna använda bonusen. Du kan ju inte handla för 15 kr och få 10 kr i handen. Pengarna ska ju vara ICA tillgodo. Annars tar ju de resterande 10 kr och kanske handlar i en annan affär.
    nej men jag har inte krävt att få några pengar emellan.. jag har som sagt blivit nekad två ggr annars har ingen sagt något.
  • Line80

Satt in mina fynd bilder i bildtråden.. tänk det jag är mest nöjd me är baby kläderna.. byxor body å mössa för 29:- (mössan fick jag ju gratis)

• Line80
    Squeezetoy skrev 2008-02-14 21:47:25 följande:
    Line80, det borde ju vara så att du kunde få betala med kupongen, men att du inte får pengar emellan. Så brukar det funka för mig.Jag köpte an T-shirt idag på KappAhl med SMSet, en randig t-shirt i flera färger, fick ge 19.90 för den med rabatten avdragen.
    ja som sagt.. jag fick ju köpa mössan gratis sen så fick jag vantarna helt gratis på Kappahl.. likadant me ett par strumpor som båda kostade 49,50kr
  • Line80
    Snorky skrev 2008-02-15 17:12:35 följande:
    Så, nu har jag shoppat så att det får vara nog nån vecka eller två! Det bästa av allt är att det inte gått åt mkt pengar alls!
    gud va fina tröjor du fick tag på.. inte hade det kommit in här i sthlm inte
  • Line80
    seSSa skrev 2008-02-15 20:52:28 följande:
    idag fick man i brevlådan MASSA rabatter hejvilt... snacka om uppskattat speciellt när de där 50:- rabatt kupongerna tog slut idag (dvs sista datumet) hehe....så nu har man 30% på damplagg, 30% på underkläder och 30% på ett barnplagg på LINDEX och 10% för dam o herrunderkläder, 10% på barnplagg och 20% på dam,herr eller denimplagg.....har internetrabatter på alla från LINDEX... hojta till om ni vill ha de
    du menar väl från HM: dam o herrunderkläder, 10% på barnplagg och 20% på dam,herr eller denimplagg så inte man blir förvirrad
  • Line80

Har precis beställt för första gången, med en massa rabatter som är nu måste man ju passa på

Rabatter30% på valfritt barnplagg -23,85 kr30% på valfritt unkl -17,85 kr30% på valfritt barnplagg -23,85 kr30% på valfritt damplagg -38,70 kr50 kr vid köp över 200 kr -50,00 krAtt betala212,50 kr 
    Utan rabatt hade jag fått betala 347.50 kr 

• Line80

Idag har mitt paket kommit som jag beställde i måndags kväll... snabbt gick det!

Dagens today erbjudande på H&M är svart skinnjacka 86-122 för 98:- nån som ska köpa??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2