• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Line80 skrev 2007-12-15 14:31:18 följande:
    Bilar är det enda jag kan tänka mej att han kan få på kläder då jag tycker "Cars" är rätt söta Men spindelmannen som jag vet han skulle vilja ha får han klara sej utan.. varför förstöra en tröja med ett sånt fult tryck lixom då får han hellre en spiderman motorcykel att leka me.
    min pappa kom hem med ett helt lass spindelmannen-kläder från Kina! Gissa vem som var i himmelriket sen?!? Nu ska han ha sin spindelmannenjacka så fort vi ska gå ut! Men ibland lyckas jag övertala honom att det faktiskt är spindelnät på hans Spyder-jacka också Det är barnen på dagis som påverkat honom... för ett par månader sen tyckte han spindelmannen var läskig och det tyckte jag var jätteskönt!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Mollymajs skrev 2007-12-15 14:31:35 följande:
    jag har köpt de lackskorna fast tjejmodellen till ella. Så söta fast ja betalade 149 fullpris men tyckte inte det va så dyrt ändå.
    nja, det beror ju på... jag hade inte köpt dessa om det inte hade varit halva priset. Det var inget vi egentligen behövde så att säga... Men de var ju sååå söta och det var bra pris. 149:- är dock inte dyrt för ett par skor, men frågan är hur mkt man kommer använda de?!? julafton, nyår... o sen nån mer enstaka gång.
  • Snorky

ja, plastisock-kopia tyckte jag också var lite långsökt... inte ett dugg lika enligt mig. Då är plastisock 100 ggr finare om jag får vara ärlig! Men jag tyckte ändå om Lindex´s djurbody också. Kommer byta till mig en sån!

• Snorky
    zippis skrev 2007-12-16 11:25:08 följande:
    Måste fråga er som köper stl 80 i velourbyxorna på baby. Hur stora är era barn? Vill så gärna ha dem men min kille har nog egentligen närmare stl 86. Onödigt kanse om han bara kan ha dem några veckor.Vet ni om de oranga m.fl. kommer till barn också?
    min stora son hade de tills han var minst 86 cm lång iaf.
  • Snorky
    Marie1978 skrev 2007-12-16 17:44:27 följande:
    En fråga till er som kan Lindex; När kommer vårkollektionen i butik?Vad kostar det att vara med i Lindexklubben?Tack!
    jag tror vårkollektionen börjar komma nu. Eftersom så mkt nya färger på velourbyxorna kommit så gissar jag på att det kommer bli mkt kläder i de färgerna i vår. För det är mkt nya nyanser som det inte finns så mkt kläder i än.
  • Snorky

äh! Mellandagsrean är bara skit enligt mig... i januari är de bästa reorna alltid tycker jag. I mellandagarna har de bara rea på skräp o överblivna saker känns det som, medans i januari rear de ordentligt. Så jag tycker inte det är lönt att trängas på stan bland allt hysteriskt folk i mellandagarna!

• Snorky

vad är det för kod för den där 50-rabatten nu igen??

• Snorky
    Sassah skrev 2007-12-17 12:17:56 följande:
    L47001Undrar hur länge den gäller..?
    tack!
  • Snorky

Så, nu har jag köpt ugglefilten som jag velat ha sen den kom ut! Men jag tycker vi har haft tillräckligt med filtar... men för 36:- så fick den slinka hem!

• Snorky

inom 7 dagar skulle det levereras stod det i leveransbekräftelsen jag fick... har man tur så hinner det väl fram...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2