• jassy

Hur gör man, om man vill ge bort ägg? :D

Vi väntar en flicka den 4 januari.
    Efter många års försök då vi trodde nåot var fel på oss, var det inte de, inget alls :D Och vi blev gravida. Är nu i vecka 36. Och lyckan är obeskrivlig.. :D

Då vi sedan inte vill ha några fler barn, utan ser våran flicka som ett mirakel, och vill endast ägna all tid och uppmärksamhet åt henne.

funderar jag på att göra nån annan lika glad som vi blev då vi märkte att vi faktiskt kunde bli med barn.

genom att donera ägg?

kan man välja vem man vill ge till..
    aa ni vet vad jag menar? Svårt att förklara?
  • Svar på tråden Hur gör man, om man vill ge bort ägg? :D
  • jassy
    Lillefot skrev 2007-12-04 10:59:37 följande:
    Hej!Först vill jag gratulera till din mirakelbebis och ge dig många guldstjärmor för att du vill donera!Här är en lista på några kliniker:www.barnviadonation.se/aggdon_sokes.html Sedan håller man även på att starta upp behndling med äggdonation i Malmö:www.skane.se/templates/Page.aspx rekommenderas att dina vänner får ägg från en annan donator, men du kan ändå hjälpa ett par fram i kön genom att donera; s k korsdonation.Lycka till med bebisen och hoppas att du kan bli donator sen!/Lillefot, själv i behov av ägg.
    ok!
    Hur mkt kan man donera??
    vad är det för regler osv?
  • jassy
    miss maple skrev 2007-12-04 19:12:48 följande:
    Nej det stämmer inte.36 år är gränsen.jazzy STORT grattis till ert mirakel.Och vad glad jag blir av att höra att du vill donera sen.Kram.
    Alltså jag har aldrig tänkt på det tdigare.
    Men att hjälpa nån annan upleva det vi upplever :)

det kan jag bara inte låta bli :D
Svar på tråden Hur gör man, om man vill ge bort ägg? :D