Hon slutar aldrig snacka skit!!!Vad är hennes problem?
Jag har en så kallad syster som är 3 år yngre än mej. Hon gör allt för att förstöra för mej. Kallar mej bimbo, säger att jag ser sliten ut, påstår att min sambo skickade 1 sms till henne i somras och frågade om hon kunde tänka sig att ha sex med henne
Jag trodde inte på henne och min sambo var ju full så han kom inte ihåg så först tog han på sig det iallafall och var jätteledsen, men sen tänkte jag efter och valde att tro att hon ljög för det var så mycket som var konstigt med hennes historia och min sambo har aldig direkt gillat henne.
Iallafall så har jag nyligen förstorat brösten efter 2 graviditeter och amning. Så nu är jag bimbo,plastig och ser onormal ut men hon har inte ens sett mej bara hört vilken storlek jag har nu. Dom ser INTE groteska ut på nåt vis utan det ser normalt ut så vad fan är hennes problem. Hon pratar inte med mej utan pratar med min mamma eller skriver på lunar där min mamma läser det. Kan tillägga att jag och min sambo har det bra på alla vis, men varför beter hon sig så jävla hatiskt?
Hon har till och med skrivit på lunar i sin blogg att hon velat slå ner mej