• Anonym (förbannad)

Hon slutar aldrig snacka skit!!!Vad är hennes problem?

Jag har en så kallad syster som är 3 år yngre än mej. Hon gör allt för att förstöra för mej. Kallar mej bimbo, säger att jag ser sliten ut, påstår att min sambo skickade 1 sms till henne i somras och frågade om hon kunde tänka sig att ha sex med henne Jag trodde inte på henne och min sambo var ju full så han kom inte ihåg så först tog han på sig det iallafall och var jätteledsen, men sen tänkte jag efter och valde att tro att hon ljög för det var så mycket som var konstigt med hennes historia och min sambo har aldig direkt gillat henne.
    Iallafall så har jag nyligen förstorat brösten efter 2 graviditeter och amning. Så nu är jag bimbo,plastig och ser onormal ut men hon har inte ens sett mej bara hört vilken storlek jag har nu. Dom ser INTE groteska ut på nåt vis utan det ser normalt ut så vad fan är hennes problem. Hon pratar inte med mej utan pratar med min mamma eller skriver på lunar där min mamma läser det. Kan tillägga att jag och min sambo har det bra på alla vis, men varför beter hon sig så jävla hatiskt?
    Hon har till och med skrivit på lunar i sin blogg att hon velat slå ner mej

• Svar på tråden Hon slutar aldrig snacka skit!!!Vad är hennes problem?
  • Anonym (förbannad)

Hon fyller 21.

• Anonym (***)

Bara en liten undran, vad anser din mamma om det här?

Din syster låter som en bortskämd liten unge, hur gammal är hon. Är hon kanske avundsjuk på ditt liv..?

• Needy

Men gud vilken syrra..ne omogen. Avundsjuk eller nåt måste hon ju vara...på vad? En syster ska väl dela glädje med en.. (?)

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • bubblan1982

Fan va de börjar lukta...ja svartsjuka..Fy vilken hemsk syster. Vet inge bot men hon är helt klart avis

• Anonym (förbannad)

Min mamma blir alldeles förskräckt och tycker inte alls att hon beter sig normalt.

Ja hon verkar ju enormt avundsjuk på att jag har det bra.
    Men varför låter hon mej inte bara vara ifred. Hon behöver ju inte prata om mej.

• misssecret

Ja hon verkar väldigt svartsjuk på dig i alla fall.
    Du kanske skulle försöka med att ta ett snack med henne och säga att hennes sätt inte accepteras!!

• FemaleX

Det borde vara enkelt för henne att bevisa om han nu sänt ett sms. Be att få se smset, annars säg att du inte tror på det.
    Kontra henne om det hon skriver på Lunar, det är trakasserier och kan anmälas. Syrran behöver att få lugna ner sig.....

• Anonym (förbannad)

Jag ringde angående sms:t då när det var aktuellt i somras och hon förekom mej och sa att hon raderat det innan jag ens hann fråga

• Anonym (förbannad)

Kan jag anmäla alltså? Ärligt? Men sen å ena sidan, då får hon ju ännu mer att snacka skit om!!!

• Anonym

Det kan vara så att hon har problem med sig själv på något sätt och mår dåligt. Sen kan det också vara så att något hänt mellan er när ni var små som kränkt henne, och det fortsätter hon att ta ut på dig nu. Jag har en lillebror som är sju år äldre än mig som tidvis avskyr mig och säger de elakaste saker. Senare förstod jag att det har sin grund i att jag klagade på att han sög på tummen tills han var 13 år. Jag hade inte förstått att det kränkt honom så mycket. Så jag bad om förlåtelse för det och nu är allt lugnt.

• Anonym

oj, han är alltså 7 år yngre. inte äldre :)

• Anonym (förbannad)

Vi har inte bott ihop som små utan hon har bott i ett fosterhem och jag hos mamma och i olika fosterhem. Mamma lämnade bort henne när hon var 6 månader och behöll mej. det var inte lätt för henne men hon var tvungen, sen när jag och min syster träffades så var jag väl inte alltid snäll. Men säg den storasyster som är det

• Anonym (***)

Anonym (förbannad) skrev 2007-12-04 11:12:07 följande:

Vi har inte bott ihop som små utan hon har bott i ett fosterhem och jag hos mamma och i olika fosterhem. Mamma lämnade bort henne när hon var 6 månader och behöll mej. det var inte lätt för henne men hon var tvungen, sen när jag och min syster träffades så var jag väl inte alltid snäll. Men säg den storasyster som är det
    Då är det nog att hon känner sig mindre värd än du iom att mamma behöll dig men inte henne. Mer förståeligt men hon verkar behöva professionell hjälp.
  • Rebecca s bebis

det stinker!! ren och skär svartsjuka! din syster verkar behöva hjälp..."Vi har inte bott ihop som små utan hon har bott i ett fosterhem och jag hos mamma och i olika fosterhem. Mamma lämnade bort henne när hon var 6 månader och behöll mej. det var inte lätt för henne men hon var tvungen, sen när jag och min syster träffades så var jag väl inte alltid snäll. Men säg den storasyster som är de" hon verka inte kunna släppt det..mvh

• FrökenLarsson

Hur går det för din pappa? Har han anmält eller tagit ett snack med frugan? Jag hoppas att han är oskyldig och tror att han är det utifrån det jag har läst.

Svar på tråden Hon slutar aldrig snacka skit!!!Vad är hennes problem?