babysim Stockholm
Är det någon som har något bra ställe för babysim i Stockholm att rekommendera? Jag funderar på Hälsopolen på Rosenlunds sjukhus bl a.
Hur gör man med barnet under tiden man själv duschar?
Är det någon som har något bra ställe för babysim i Stockholm att rekommendera? Jag funderar på Hälsopolen på Rosenlunds sjukhus bl a.
Hur gör man med barnet under tiden man själv duschar?
Vi går på Hälsopoolen och det är jättebra där tycker jag/vi!!
Oftast är både min sambo och jag med på simmet och då tar ju den ena hand om Alva medans den andra duschar men de gånger jag är själv har jag tagit med henne in i duschrummet. När hon var mindre låg hon på en skötmadrass men nu sitter hon på golvet och pillrar
Har inget att rekommendera för jag funderar själv på vad vi ska välja. Har tittat på hemsidan www.babysim.se och net - där står lite. Mycket bra fråga - hur gör man med barnet när man duschar??
Kram
Hej!
Vill rekommendera Bad- och Babysimcenter i Hässelby!!! Jättefina lokaler, praktiska för bebisar, trevliga o kunniga instruktörer!!!
Vad gäller vad man gör m bebisen när man duschar: Det finns ett slags vaggor i tyg (vet inte hur 17 annars man kan beskriva dem) där bebisen ligger tryggt o väntar på mamma/pappa. För de barn som klarar det finns även IKEAs matstolar i plast, där de även kan sitta när man duschar dem efter badet!
Bebe
Hej!
Jag gick på Hälsopoolen på babysim förut och jag tyckte inte det var så bra. Det var dyrt, ganska sunkiga och kalla omklädningsrum och så får man bara två chanser att ta igen missade pass. Även fast man missar tre pass eller mer.
Angående duschningen så duchade jag med min lilla plutt, han tyckte det var jättemysigt.
Simmar på turkosen i Solna. Super tycker vi!
Stockholms babysimcenter på Kungsholmen!!
Superbra lokaler & instruktörer, ett café och man är liksom lite tjena med alla som jobbar där. Man kan också ta igen missade gånger där.
www.babysim.se