• Tulltan

Det mest korkade du hört någon säga.

Hört på bussen:

- Alltså, min mobiltelefon den är så JÄÄÄVLa bra! Jag har tappat den i marken säkert tio gånger och den har inte gått sönder än!

Behöver jag nämna att hon var typ...14?

Hört i skolan från dåvarande klasskamrat:

- Vaddå? Är inte ris avklippt spagetti?!

Nu är det din tur. Printa ner något eller några exempel på korkade saker du hört från någon.

• Svar på tråden Det mest korkade du hört någon säga.
  • Miss T
    Shila skrev 2008-02-20 08:14:43 följande:
    Han var muslim, alkohol är förbjudet i islam
    Ok! Jag misstänkte ngt sånt. Men sen tänkte jag på att dem kanske har friare alkoholvanor än här. Hoppas du inte missförstod min inlägg.

Själv gjorde jag bort mig igen. Vi åt stekta äggnudlar och denna gång var det ett nytt märke. Efter första bettet sa jag "Men, guud va konstig, luktar ju nudlar!"

• mixX
    Zsarah skrev 2008-02-20 01:18:47 följande:
    det där är en klassiker. Minns inte vem som har sagt det från första början
    Nalle Puh =)
  • Sångerskan

Min sambo frågade just : Men,kan man stamma på spanska oxå?

Och,nej...han är inte som alla andra

• Madicken

Har läst någonstans att det gör mer ont för en man att kissa ut en njursten än en kvinna att föda barn. Tror att det var en man som gjorde den jämförelsen.

• Madicken
    Shila skrev 2008-02-19 13:16:59 följande:
    En pappa som inskolade sin son och helt plötslig (på fullt alvar) frågar han fröken: serverar ni sprit...alkohol... till barnen?? Han är från en annan kultur Men va f***n, men jag och fröken samtidigt bara VA?? Nej absolut inte! varför säger du det? Han bara: typ undrade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    På vissa förskolor serveras det kattmat... Han kanske bara ville vara säker på att det inte serverades alkohol på förskolan.
  • nilla 1972

när någon säger att dom har tjänat 300 spänn på rean??fick dom betalt då eller?

• nilla 1972

läraren berättar om den där lilla gubben på axeln,varpå en frågar helt allvarligt var sitter gubben då????
    läraren snackar om samvetet jag brukar kalla gubben på axeln för den lilla djävulen , helgonet sitter på andra sidan.

• nilla 1972
    idiblon skrev 2007-12-27 10:34:06 följande:
    "Vi har inte råd med att pappan är föräldraledig!" är en klassiker. Otroligt korkat.
    ska det inte va mammaledigt i stället för pappaledigt?
    om det ska bli lite humor
  • Blåsan
    Madicken skrev 2008-02-20 23:06:41 följande:
    Har läst någonstans att det gör mer ont för en man att kissa ut en njursten än en kvinna att föda barn. Tror att det var en man som gjorde den jämförelsen.
    Jag har hört flera som haft njurstensanfall som säger att smärtan är jämförbar med att föda barn, kvinnor alltså.
Svar på tråden Det mest korkade du hört någon säga.