Onanitips!
alltså.. finns väl olika sätt, duschen, handen, vibrerande leksaken.. men ärligt talat så tycker jag inte att det är särskilt roligt att ha sex på egen hand, att ha sex med min partner slår dte alla gånger. Eller brukade iaf göra d,et när han han mer lust att ha det med mig. Nu verkar han mest bara vilja ha snabbisar, om ens det, å absolut inte göra det skönt för mig..s å vete fan. Struntar ens i att försöka ha sex med honom just nu, pga av det, för dte liknar skit att bara bli upphetsad å sedan liksom "ratad" indirekt, när han skiter i min njutning.. (bett honom om "hjälp", men han ville inte, kändes absurt efter att jag fött hans barn, att vara "där" med handen..) Så nu blir det bara på egen hand ändå, men jag funderar mkt på vad jag ska göra för att liksom TÄNDA: för det är ju dte jag int gör på egen hand. Porr gör mig inte kåt, bara äcklad mest.. läser lite noveller ibland, men hittar inga bra sidor för det. Fanns en för några år sedan, som var seriös, men nu hittar jag nästan bara sånan som åxå har en massa porr på sin sida, å dom vill jag inte gå in på.. Nån som har ett tips om en bra sån sida??
Hör gärna bra tips på hur man BLIR kåt på egen hand, å hur det kan bli bra sex. Eftersom det inte känns särskilt spännande för mig personligen..