Inlägg från: Anonym (s) |Visa alla inlägg
  • Anonym (s)

Onanitips!

alltså.. finns väl olika sätt, duschen, handen, vibrerande leksaken.. men ärligt talat så tycker jag inte att det är särskilt roligt att ha sex på egen hand, att ha sex med min partner slår dte alla gånger. Eller brukade iaf göra d,et när han han mer lust att ha det med mig. Nu verkar han mest bara vilja ha snabbisar, om ens det, å absolut inte göra det skönt för mig..s å vete fan. Struntar ens i att försöka ha sex med honom just nu, pga av det, för dte liknar skit att bara bli upphetsad å sedan liksom "ratad" indirekt, när han skiter i min njutning.. (bett honom om "hjälp", men han ville inte, kändes absurt efter att jag fött hans barn, att vara "där" med handen..) Så nu blir det bara på egen hand ändå, men jag funderar mkt på vad jag ska göra för att liksom TÄNDA: för det är ju dte jag int gör på egen hand. Porr gör mig inte kåt, bara äcklad mest.. läser lite noveller ibland, men hittar inga bra sidor för det. Fanns en för några år sedan, som var seriös, men nu hittar jag nästan bara sånan som åxå har en massa porr på sin sida, å dom vill jag inte gå in på.. Nån som har ett tips om en bra sån sida??

Hör gärna bra tips på hur man BLIR kåt på egen hand, å hur det kan bli bra sex. Eftersom det inte känns särskilt spännande för mig personligen..

• Anonym (s)

tack för länkarna! Ena sidan kände jag redan till.. har noveller inlagda där, som jag skrev för ganska många år sedan. Men andra sidan var ny. fanns några bra noveller där, fast en dle äckliga åxå. Gillar inte dom med incest å skit i. Men men.. kan man ju skippa att läsa. Men fy vad sugen jag blev när jag läste ett par av dom. Och hade ju väldigt trevligt på egen hand nu, utan pojkvännen som inte vill göra så mkt för mig numera. Har hellre inget sex alls med honom, än bara tillfredställer honom och lämnas frustrerad och ratad sen, tar för mkt på självförtroendet å gör mig så ilsk och less.

(fast han dök upp i mina fantasier faktiskt, nu när jag hade det skönt på egen hand.. *S* Tycker ju han är så sexig ju.. särskilt när han agerar dominant, tar för sig, snackar snuskigt med mig coh gör mig generad, och när han dominerar mig.. men gränsen passeras liksom när han bara tar för sig själv, å lämnar mig i sticket. Orkar som sagt inte bli ratad på det sättet på ett tag. ingen aning om när jag känner för sex med honom igen.. men fram tills jag gör det ska jag iaf fortsätta att ha det skönt på egen hand. Noveller fungerar ju bra.. Och handen är egentligen mkt skönare än den vibrerande leksaken jag har.. som ju råkade gå sönder för nån dag sedan..)

Inga tjejer som har några tips??

• Anonym (s)
    Anonym (R) skrev 2007-12-05 20:42:08 följande:
    Trist när det blir så här, min sambo bryr sig inte i heller längre, tar aldrig på mig, vill att jag ska tillfreställa honom men skiter i mig. Vi hade ett jäkla bra sexliv sen blev jag med barn och nu när vi försökt att det tafatt och som sagt skiter han i mig. Längsta tiden som vi inte haft sex var 8 månader och nu är det 3 månader sen. Frågar mig själv varje dag om jag vill leva så här och det vill jag inte, men kan man lämna sin kille sitt barns pappa pga detta? Jag förtjänar väl att vara lycklig eller? Ber jag om en kyss så i hel_ete heller att jag får en, han tycker INTE om att kyssas..Vänner har jag och vill inte ha en till..!
    ni har inte funderat på att söka hjälp eller så? Typ rådgivning eller nått? Ni har ju trots allt ett barn ihop, så om det fanns någon chans att ni kan mötas på halva vägen så vore det väl bra? Har du försökt förklara för honom hur frustrerad du känner dig och att du t.o.m. funderar på att lämna honom?

(känner för övrigt igen det där i att ha ett kanonsexliv innan bebisen.. för att sedan upptäcka att han knappt vill alls.. Av någon anledning.. fast min vill ju, men liksom bara snabbisar, eller avsugningar, och inte göra nått för mig.. så då kan det ju liksom lika gärna kvitta. För att ha en snabbis eller bara suga av honom kan vara otroligt skönt å läckert, om det bara är en del av ett normalt sexliv i övrigt.. men nått övrigt har vi ju inte, så då får det va. Men jag planerar inte att stanna i en sån här relation för evigt, har bara lagt sexet med honom på hyllan ett tag, tills vi kanske kan prata om dte på nått annat sätt.. får väl se om han väljer å hitta på nått utanför förhållandet istället eller om han till slut kanske VERKLIGEN vill ha sex med mig.)
Svar på tråden Onanitips!