Lesbisk
Några lesbiska här??
Några lesbiska här??
Jag är nog bi... tror jag.
Jag lever med man och barn nu, så jag känner inget behov över att grubbla så mycket över det där.
Har aldrig varit ihop med en kvinna, men småkär och pirr i magen.
Min man och mina föräldrar vet om att jag klassar mig som bi, det är ingen hemlighet. Men det var länge sedan jag var intresserad av en tjej så jag känner mig ändå inte hundra på att jag är bi. Men varför måste man veta till 100%.
Boken "I väntan på liv" är en bra bok för tjejer som älskar tjejer. "Stjärnor utan svindel" är också en trevlig bok.
Annars är jag rätt trött på att det känns som en "modernt" att vara bi. Är man bi så handlar det om förälskelse och kärlek, inte om sex. Det verkar inte alla ha fattat.
Jag är bisexuell!!
Samma här med undantag för sambon då =)
Är bi
Jag är bi och lever i ett lesbiskt förhållande, de bästa valet jag någonsin gjort när de gäller förhållanden och kärlek. VÅGA
bi
Bi här med *leR*
Im gay =)
Oj, du är inte ensam...Är också bi, lever med en sambo (man) som absolut inte skulle acceptera, har 2 barn, och en totalt homofobisk familj, som nog begår kollektivt självmord när lilla jag kommer ut ur garderoben. Kanske blir kvar här inne....
BOr också i en liten stad, där ryktet sprider sig på 2 röda. Vet en vet alla....Jävligt jobbigt. Handskas varje dag med om man ska leva som man vill och vara lycklig, eller om man ska skita i att riskera sin familj och fortsätta som "the perfect wife and mother" men man, villa, barn, volvo (dock ingen vovve)