• Alvi

    Gäddhänget del 3

    Hojdeloj!
    Men gäddan, inte vann jag Expeditionen inte....
    Dock har jag ingen aning om hur det gick efter min förlust, vi flyttade ju bara några dagar senare... Måste nog leta upp lite gamla trådar!

    Läget med Gäddan då??

    Jenny, Svarar i denna tråd: Vad mysigt att ev få med sin bm på förlossningen ! Värsta drömläget ju! Fast kanske inte fullt lika kul att vänta så länge på det...
    SPännande om hon kommer imorrn!! Ge dig ut på långprommis, det hjälpte ju mig! Drog med mig polaren ut, och gnällde efteråt över att jag fortfarande inget kände - sen vaknade jag tidigt nästa morgon och hade pestont...

    Angående vägen till dagis... Den tiden är om JAG styr farten och Lilja står på ståbrädan - som nu är trasig...! Jag vill inte ens tänka på hur lång tid det tar om Lilja ska gå... Dimitra: Ja, 30 minuter om dagen klarar jag ju, men det ska ju vara sammanhängande, och det går ju inte om jag ska in på ÖF och slappa i två timmar innan vi går hem... Men det löser sig!


  • Alvi
    Jenny: Åh herregud, all heder åt dig som orkade med en färdknäpp!!!
    Hu rkänns det nu då?

    Dimitra: Vad är en Kalle Anka-städning!?

    Gäddan: Not to worry, bara du inte dumpar oss helt!

    .............................................

    Här händer inte mycket.... Vi ska se på film ikväll, jag hade sett fram emot att käka glass idag (GB:s vad-den-nu-heter i runda pappersburkar med massa goda smaker!!) som såldes för en tia styck på ÖB, men de var slut!! Och vi fick reklambladet IDAG...!
    Har satt upp en "Ej reklam, tack!"-skylt på vår ytterdörr nu iallafall, ingen blir lyckligare av massa jäkla papper här hemma...!

    Kan tipsa om en tio år gammal serie som vi har kollat på... Vi lånade den av vår föredetta inneboendes arbetskamrat - OZ, heter den. Handlar om Osmondfängelset, och vi har egentligen inte kommit fram till nån speciell handling, men den är bra! Lika bra som Prison Break typ, förutom att de inte rymmer!
  • Alvi
    Dimitra: Åååh, det kallar jag städning!! Jenny: Var är du!?! Om det nu blir bebbe snart får du inte svika oss som jag gjorde!!

    ...

    Idag regnar det här. Robert säger att det regnar jämt på det här stället och det gör mig inget, men det är trist att inte kunna (vilja... ) gå ut pga det...
    Men jag får väl köra en fredagsstädning istället...

    Ikväll är det Idol, whohoo!!
  • Alvi
    Jenny: Åååh, kass mage låter lovande...! Men slemproppen såg jag inte röken av med Eskil, och då var jag ju ändå "med" under hela värkarbetet (dvs det förekom inga förvärkar som kunde lura mig och så drog slemmisen då... ) så INATT kanske det blir!!!

    Idol är ju asspännande! Vi har ju inte kunnat se det på hundra år pga ingen TV, men IKVÄLL smäller det! Dimitra: Hehe, nee, men jag kunde ju ha uppdaterat er lite mer..... Generad
    Japp, raffigt regnställ får det bli, jag har ju redan grönblommiga stövlar!
  • Alvi

    Sitter vid datorn och käkar glass o kladdis... så mycket för vår Idolkväll... Inget funkade, så nu ska Robert se på film, och jag skriva massa mail...


  • Alvi

    Jaa, och det som nästan är mest frustrerande är att internet dippar HEEEELA tiden!! Jag skojar inte, det går ner säkert 10 gånger i timmen!! Så tar det några minuter innan et kommer igång igen, grr..!!

    Robert vet inte om det är nåt han har gjort eller om det är vår leverantör som suger....

    Men då passar det bra att skriva mail, det gör ju inget om man inte har internet medan man skriver!


  • Alvi

    Nej, det är hela skiten...

    Blää, nu har jag ätit två stora bitar kladdkaka med tillhörande glass.... Spyhinken nästa, känns det som... Ska hinka i mig massa vatten nu så mår jag nog bättre sen...


  • Alvi

    Robert (aka tekniknörden) har inte pratat med supporten än, eftersom han misstänker att det kan vara hans dator-sladd-elluttag-modem-fjärrmojutt-härva som kan vara boven i dramat... han vill kolla upp det först....


Svar på tråden Gäddhänget del 3