Inlägg från: Skarpa |Visa alla inlägg
  • Skarpa

Hajskräck!

Jo, jag är också rädd för hajar, samtidigt som jag gärna ser bra gjorda naturfilmer om dem.

Kan nästan få panik i både insjöar och simbassänger för att det känns som att något ska komma och bita mig

• Skarpa
    Minxy skrev 2007-12-06 15:37:50 följande:
    Men vad jobbigt det låter! Kan ni alltså inte bada i bassänger fastän ni VET att det rimligtvis inte kan vara någon haj där?
    Jag kan bada, men jag kan när som helst få panikkänslor som gör att jag måste upp så snabbt som möjligt. Sedan räcker det att jag står på kanten en halvminut för att jag ska kunna bada igen.
  • Skarpa
    Minxy skrev 2007-12-06 15:41:05 följande:
    Hmmm....vad jobbigt
    Jo, men samtidigt är det ju så fånigt att jag får lov att skratta åt eländet
  • Skarpa

Minxy: för min del är det inte så farligt ändå. Jag badar mer än gärna, så ingenting i min vardag begränsas.

• Skarpa
    Murloc skrev 2007-12-17 11:50:25 följande:
    Jag skulle vilja ha en toalettstol, som varje gång man satte sig ner började spela musiken från hajen. Undrar hur många som skulle få hajskräck lite plötsligt?
    Uuuäääähhh!

Jag är redan rädd för att bli biten i baken av stora hemska spindlar när jag sitter på toa, så jag skulle inte palla med att oroa mig för hajar där också!

Vaddå nojjig? Jag?
    Why does everything I whip leave me?
Svar på tråden Hajskräck!