Inlägg från: MagicAngel |Visa alla inlägg
  • MagicAngel

Hajskräck!

*skrattar* Förlåååt men kan inte låta bli..O jag som trodde jag var den enda i världen som är LIVRÄDD för hajar!!

Kan INTE se på dokumentärer, men ändå ska jag bänka mig framför tv:n med kudden i högsta hugg..Det är ju ändå fascinerande..Dessa stora djur..Men framifrån och från sidan precis vid huvudet så GÅR DET BARA INTE..Jag skriker och får härtklappning..Tårarna rinner fasten jag inte gråter..Helsjukt...

Jag har ju ingen aning om vart det kommer ifrån...Inte direkt så att jag stött på en haj...

Det värsta var nog när en kompis skojade med mig...Jag badade i ett tjärn, här i sverige och hon skriker..-Hajen kommer! Jag var nog uppe på två sekunder,,O innan jag kom på att det inte fanns hajar (kanske möjligtvis nån panka eller aborre)så hade jag nog gråtit ur alla tårar jag hade...
    *skäms*

Gissa om jag blev glad när jag såg att det var FLER!

• MagicAngel

Jag måste ju säga att jag är otroligt stolt över mig själv..

Var i grekland 2004 och hamnade på en båttripp, efter en timma stannade de ute på havet och man fick hoppa i o snorkla om man ville...Och JAG hoppade i...haha..jaja..Ok, det var ju bara ca 1 min o sen upp..men vaddå...*skrattar* är otoligt stolt att jag vågade..men känslan infann sig och jag fick panik..SÅKLAAART..

Hur är det nu..finns det hajar i haven utanför kretas kust? JAG tror det iaf trots alla nej...

Jag nöjer mig med att doppa tårna nu när jag ska till Cypern..poolen funkar ju alldeles utmärkt...haha

Svar på tråden Hajskräck!