Inlägg från: SvenThorstens |Visa alla inlägg
  • SvenThorstens

Kan ni ge mig lite hopp?

Hej! Usch..förstår till viss del vad du går igenom även att jag inte förlorat ett barn! Förra åter blev jag akut inlagd i v 23+1...med täta sd. Fick som du kortison och sängläge två veckor, sen sägnläge hemma i princip graviditeten ut. Felix kom i v 40+4. Trots ett bra "facit" denna gågn så oroar jag mej o undrar hur det kommer att gå nästa graviditet (om jag vågar). 

När vi kom in första gågnen gjorde dom viktskattning till 540g och de tyckte att det lät BRA!
    Föjlande viktskattningar visar hur otroligt mycket några få dagar och veckor betyder storleksmässigt för bebisen!
    23+1 540
    25+1 742g
    27+1 1000g
    29+2 1417g

Ser att du är online...hur går det för dej? Kommer du åka in!

*styrkekramar*

• SvenThorstens

Förstår dej så väl när du säger att du inte kan dela din rädsla med dina väninnor som har en okomplicerad graviditet! Så kände jag oxå! Hade ingen vän i närheten som hade gått igenom något liknande...därför betydde, och betyder, vänner på familjeliv väldigt mycket!

Grattis förresten!

Va fantastiskt att du har bra kontakt med dina grannar!!! Guld värt!

*stor kram*

• SvenThorstens

Håller tummarna o tänker p å dej!
    Kram

• SvenThorstens

Å va skönt att du är hemma o med bebisen i magen! Å vad ARG jag blir på läkare som inte kan förmå sej att göra som det står i journalen o visa lite respekt!!! men vad glad jag blir att du fick träfgfa en bra läkare sen som såg att det såg ok ut...för visst menade du att du var mindre öppen nu än sist!
    VILA på o låt någon pyssla om dej i eftermiddag!

Stor kram!

• SvenThorstens

ÅÅÅÅ va glad jag blir!!!

Stor grattiskram till pojken!

• SvenThorstens

Hej igen!
    Kika gärna in på min hemsida www.pepping.se. Du får gärna bidra med din berättelse när du har tid och ork!!!Den kan vara till stöd för andra! Kram igen!

Svar på tråden Kan ni ge mig lite hopp?