• evinrude

Svagt plus? Clearblue

Har försökt söka igenom familjeliv på gamla svar, men måste ställa frågan igen. Har testat med Clearblue och fått ett svagt plus, men nästan bara som ett skuggstreck. Kan det dyka upp utan att deet är positivt? Är nga dagar innan BIM.

• Svar på tråden Svagt plus? Clearblue
  • Mama Law

nej det kan det inte eller ska det inte göra för det dyker inte upp om inte hcg hormonet finns i kroppen!!! Ett plus är ett plus!!! tror jag vågar mig på ett GRATTIS!

• blip

lägg gärna upp en bil på testet i ditt galleri annars, lättare att avgöra vad du menar med skuggplus då!

• evinrude

skuggpluset : starkare blå, som en fyrkant mittpå det diagonala strecket och sen en svag skugga på det lodräta strecket som man med mycket vilja kan se på 20 cm avstånd. nu när jag kollar på det igen känns det som jag kanske överskattar den där skuggan. får väl vänta ett par dar till och se.

• kycklingen

Jag fick svagt positivt med Baby or not´s grav-test i förrgår men testade negativt med CB´s grav-test idag... Är jag gravid eller inte? Hur kan det visa positivt på det ena men inte på det andra? Skumt...

• Bebis

Tja det står ju att bon:s test testar redan vid 25 (ml eller vad det är) men Cb inte förräns vid 50... vänta några dagar o testa igen.

• blip

ja...det låter lite luddigt det där...ge det några dagar till!

• Mickis74

När jag blev gravid med sonen så visade det ett svagt svagt streck.......o jag gjorde tre tester med flera dagars mellanrum, men det var fortfarande väldigt svagt. Märket var Clearblue.

Skulle tro du är gravid.

• Vitsippa

Det är svårt att svar säkert. När jag väntade min son visade cb ett svagt streck först. Men nu har jag för några veckor sedan testat svagt + med cb igen, utan att vara gravid. Gör ett nytt test om några dagar. Då borde strecket vara starkare om du är gravid. Jag håller tummarna.

Svar på tråden Svagt plus? Clearblue