Gravid efter IVF/FET med BF aug-sept 2008
Någon fler som väntar på smått? Ska vi följas åt?
Någon fler som väntar på smått? Ska vi följas åt?
Jag hoppar in här. Är i vecka 6 och ska enligt Fls uträkning ha BF den 6 aug om jag räknar Äp som ÄLdag.
Ska på vul den 21/12 så då får vi ett mera riktigt datum.
Jag hakar oxå på! Vi har just lyckats med vår första IVF/ICSI! Har hittills samma BF som snarf - alltså 6/8. Ska på vul den 17/12 och hoppas då få se ett litet hjärta som slår...
Jag vill också vara med!!!
Går in i v. 6 i morgon och har enligt FL, BF den 11/8-08. När vi gjorde beräkningen fick vi en liten chock... Vi förlovade oss nämligen den 11/8-04, gifte oss den 11/8-06 och ev. bebis den 11/8-08. Ganska komiskt, eller hur?!?
Kul att följas åt!!
Kram och lycka till!!!
Jag har inte fått tid för VUL förrän efter jul och nyår. Det känns lite jobbigt att fira jul i ovisshet... men, men, det går väl det också. Tid för VUL 7/1-08.
Hoppar in jag oxå. Har BF enligt FL 4 aug. Är i vecka 6 (5+5)
Ska på vul den 18 längtar spännande att se om det pickar 1 el 2 därinne.
Kommer inhoppandes jag med. Jag hade äl 13 november men jag har fått olika bf, både 4:e och 5:e. ???
Testade fredagkväll så jag har inte hunnit ringa och berätta för kliniken än att jag plussat. Ska ringa i morgon och hoppas få en tid för vul så snart som möjligt.
Jag hakar också på. BF 8 aug efter FET nr 2. Ska in på första VUL 19/12 så till dess är det spänd väntan.
Hej jag hänger gärna på här fick plus 3/12 väntar på tid för vul som nu förhoppningsvis bli 28/12...
Nu har jag fått tid för vul 18/12. Först fick jag tid efter deras juluppehåll, 7/1, men jag bad om en tidigare tid eftersom jag haft missfall förut, och jag vill inte gå oh oroa mig hela julen. De sa att de kanske inte kunde se så mycket då, men SÅ tidigt är det väl inte. Enligt uträknaren här på FL så är jag i dag i v.7 (6+0), så den 18:e är jag alltså i v.8 (7+0). Vad kommer ni andra vara i för vecka vid första vul?