• Chantelle

vi med blandras ( hundar) :-)

hittade ingen tråd för oss med blandras hundar..

så då tänkte jag att vi som har blandras kunde samlas och prata om allt roligt våra små liv gör

vilken ras är det i eran?
    min är samojed/border collie

• Svar på tråden vi med blandras ( hundar) :-)
  • DenDär

Min ena hund är blandras. Han är av raserna cavalier och dvärgpudel. Han fyller 8 i januari. Vi tränar och tävlar rallylydnad (har tidigare även tävlat agility och "vanlig" lydnad).

• AnnPas

Har en cavallier/cocker som är 1 år och helbusig

• lillan1

Min är en cavalier/cocker tik på 4 mån =) såå busig =)

• Miss HoneyBunny

Hej!
    Vår Baloo är korsning Border Collie/Schäfer - Springer Spaniel/Pointer. Han är 4,5 månad och hur busig och trotsig som helst...Får tyvärr inte börja nån kurs förrän till våren, utan tränar lite hemma när det finns tid!

• mumsegumsan

Hej ! Våran hund är en blandning mellan bordercollie shäfer och dalmatin.Har inte kommit in på någon kurs ännu men ska försöka komma in till våren.Våran valp är 6 månader och är busig och trotsig.har precis börjat träna lite med klicker.

• Sandra22

Hej hej.
    Min blandras hane är stövare och labbe på 3 år =) Älskar han jätte mycket,+ att vi ska ha till ökning.Han är så lungn å snäll.
    Värdens bästaste goaste hund.
    Ha det bra allihopa =))

• Tårtsmulan77

Jag har en jättemysig och go blandiskille, schäfer/bearded collie/collie, på 9 år. Han är otroligt snäll och älskar alla hundar...tyvärr är det inte alltid ömsesidigt...

• Chantelle

kul att se att ni vill hänga med här

vi fick tillökning nu för ca en vecka sen med 6 valpar ..så här är de livat ..
    gillar era hundar snön?
    tess gillar inte när d blir för mycket eller om de blir riktigt kallt ..

• Malinnx

Har en 2-årig tik pudel/papillon. Hon har ett jättehärligt psyke och skäller i stort sett aldrig. En kanonhund alltså!
    Har det snöat blir det mycket bus, hon älskar det.

Grattis till valparna, Chantelle! Skulle gärna ta valpar på min, men tror inte jag skulle klara av att sälja dem sen, så det blir nog inte några här..

• BebisVagga

rottweiler labbe och schäffer e det i min vovve kicka på 7 månader
Svar på tråden vi med blandras ( hundar) :-)