• Anonym (no dirt)

Hur pervers är din kille?

Som frågan lyder, har ni gjort något "perverst" han föreslagit? Har du vägrat göra något? Min kille är normal om man nu kan säga så, vilket jag är tacksam för. Vi har ett toppen sexliv som båda trivs med. Tror jag skulle tända AV rejält om han försökte tvinga mig till att bli hårt munknullad eller nåt. Hur reagerar ni vi sådana förslag?

• Svar på tråden Hur pervers är din kille?
  • Anonym (Lisen)

Min kille är rätt pervers av sig och faktum är att jag tänder på det. Han slickar i mina armhålor och kör in tungan så långt den räcker in i mitt rövhål och vispar runt. m.m.

• Anonym

Det är inte pervers

Pervers är om han vill kissa dig i munnen och sen tungkyssa dig djupt för att känna smaken av sitt eget urin

Jag är medium pervers som din kille

• Anonym

i början av våran relation så kissade min sambo på mig i dushen.. tyckte det var underbart kärleksfullt och det var menat så också.

• Anonym (mistress)

min kille vill bli tvingad att få ta sin egna sats i munnen..Mmmm me like.

han är väldigt pervers av sej ;)

• Kamme
    Anonym skrev 2007-12-09 19:12:54 följande:
    Det är inte pervers Pervers är om han vill kissa dig i munnen och sen tungkyssa dig djupt för att känna smaken av sitt eget urin
    Det är inte perverst, det är efterblivet...
  • Anonym (00)
    Kamme skrev 2007-12-16 05:40:10 följande:
    Det är inte perverst, det är efterblivet...
    Kan inte annat än hålla med
  • Anonym (00)
    Anonym skrev 2007-12-09 19:37:06 följande:
    i början av våran relation så kissade min sambo på mig i dushen.. tyckte det var underbart kärleksfullt och det var menat så också.
    Skulle han "pinka in sitt revir" eller?
  • Anonym (mistress)

Men snälla ni..tycker personen att det var en kärleksfull handling när sambon kissade så låt dom ha det så..ni kan ju inte komma och avgöra att det är efterblivet för då vet ni inte vad ordet betyder.

• Eisa

Han är inte pervers, bara hårdhänt. Får vara glad att mina kläder fortfarande är hela så som han sliter i dem.

• Eisa

den här tråden ska man inte läsa när man har graviditetsillamående märker jag *hulk*

Svar på tråden Hur pervers är din kille?