• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Jag har hittat hit nu oxå

Har Poppilopp fått problem idag tro?

• jompa

Hihihihi vad olika det kan vara. För oss är det lugnare att ta stora barnet istället

Vilket tråkigt erbjudande på Poppilopp . Men det är bra för min plånbok.
    Men jag vill ha lite Molo rabatter nu. Ja jag såg att Gucce hade men inte nåt kul ju.

• jompa
    Buttelina skrev 2007-12-09 20:58:18 följande:
    vad vill du ha för molo??
    Uttrararna till braaaa pris och nån stjärna kanske. Mina barn har inga stjärnor
  • jompa
    Angelinah skrev 2007-12-09 21:05:12 följande:
    Vad va det för size du ville ha på orange med röda stjärnor?Välkommen hem också förstås
    Såg du KikKid på Rumba. Kanske inte var den färgen du ville ha.
  • jompa
    Buttelina skrev 2007-12-09 21:23:29 följande:
    jag måste säga att jag älskar rumba. Fin service, bra priser och snabb leverans!! Kunde dock vara lite större utbud i de märkena som finns...Nån som vet om rumba kommer få in fler färger tex lila med orange muddar i cmig byxorna???
    Håller med, gillar oxå Rumba men hoppas på ett större urval till våren
  • jompa

God morgon.

Butte vad är det du budat på? Du skrev att ett bud är lagt.

Angelinah: VAKNA!!! KikKid på EST. Det kanske har rätt färg.

• jompa

Gahhh handlade lite på Funktbaby nu. Men jag måste nu ha IdaT gröna lejon body,den med vit bakgrund.

• jompa
    Tildamamman skrev 2007-12-10 08:20:49 följande:
    God morgon! Eller ska jag säga tjatig o gnällig morgon??Vi ska på julfest om 1,5h o dottern ska gå barbent under klänningen enligt henne...Idag var det inga kul erbjudanden väl?
    jag hittade lite på Funkybaby.Glad
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2007-12-10 08:23:19 följande:
    Har du snott den sista vädersuiten i 80??
    nope ingen vädesuite, fanns den där, var det inte rumba som hade den, eller snurrar jag nu.
  • jompa
    Angelinah skrev 2007-12-10 09:15:49 följande:
    God morgon på er....Ida har fått fnatt!!! Hon sover typ INGET Varit vaken till 01 tre kvällar nu och fullt ös medvetslös hela tiden *mamma trött*Hinner ju inte shoppa nåt alls ju
    Hej.

Du måste in på EST, de har Kikkid rea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8