Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Heeej!
    Nu är jag tillbaka från en hejdundrandes weekend !

Haft det så bra så det gjorde inget att jag missade utförsäljningen OCH så har jag faktiskt fyndat lite Molo och IdaT

Hur gick utförsäljningen för er som var där??

• Tildamamman

Lillebror hade vi med oss , men det är ju rena semestern med bara en liten bebis med sig. Så vi kunde verkligen göra det vi ville . Hade inte gått om vi haft båda barnen med , det blir ju så mkt mer jobb med en treåring också...

gosmamman skrev 2007-12-09 20:29:44 följande:
    låter underbart var det bara du och mannen???
  • Tildamamman

Fin fint! Den där suiten med renar o stickat på är underbar!

Jag hittade lite Molorea så jag köpte en chesströja, plastisockshort och en chesshaklapp för 50:- vardera. Så blev det lite svarta IdaT strumpor och ett par charmbibs, men tyvärr bara dubletter i de färgerna jag har...

Passade även på att köpa ett helt lass enfärgade charmbibs på Exit, de bland annat svart och lila.

Hur var prissättningen på Utförsäljningen? Uberbilligt?

Buttelina skrev 2007-12-09 20:49:55 följande:
    finns bilder i bildtråden på mina fynd. fanns tyvärr inget med orange med röda stjärnor...skönt ni verkar haft det! vad shoppade du för roligt då???
  • Tildamamman
    Nja vår treåring har inte tid med trerätters middag på restaurant och liknande, det har däremot lillebror .

Urtrist, men bra för plånboken! Jag beställde ju en del till ordinarie pris i torsdags innan jag for iväg och idag har jag dessutom betalat lite Me&I....
    gosmamman skrev 2007-12-09 20:49:50 följande:
    visst är det lugnagatan att bara ha lillingen med sig, det blir så mkt disskutioner med dom större.
    [/citat]
    jompa skrev 2007-12-09 20:56:49 följande:
    [citat]
    Hihihihi vad olika det kan vara. För oss är det lugnare att ta stora barnet istället Vilket tråkigt erbjudande på Poppilopp . Men det är bra för min plånbok.Men jag vill ha lite Molo rabatter nu. Ja jag såg att Gucce hade men inte nåt kul ju.
  • Tildamamman

Hm, det beror ju på vad man väljer då. En randig suit som ligger på 199:- här blir ju inte speciellt billig då. SÄrskilt inte om man kan få den här på ex 20% som 1klass hade...

Men jag antar att det var en upplevelse ??

Buttelina skrev 2007-12-09 21:03:21 följande:
    blandat billigt och sådär billigt! danska kr:bodysuits 125     det är ju helt ok för en med print som kostar 350 ordinarie...bodys 75           helt ok, under halva prisetbyxor 100        inte så billigt med tanke på att man kan få ett par randiga här för 150kr...
  • Tildamamman

74 eller 80, body går också mkt bra !!

Tack , sååå länge var vi inte borta

Angelinah skrev 2007-12-09 21:05:12 följande:
    Vad va det för size du ville ha på orange med röda stjärnor?Välkommen hem också förstås
  • Tildamamman

Jag köpte ju den illgröna Småfolktröjan med girafferna på till dottern också! Gud så läcker den var!

• Tildamamman

DET var strongt gjort !!

Ja, snart är det jul! Jisses, bara två veckor kvar... hjälp, vi som ska fira här hos oss . Det innebär att jag har massor att göra...

isold2003 skrev 2007-12-09 21:22:53 följande:
    God kväll! Idag har vi varit hos mina föräldrar och fällt världens största gran för att få toppen som julgran Stora killen sprang för glatta livet när han hörde motorsågen men lillkillen tyckte att det var spännande att titta på behörigt avstånd. Efter några timmars arbete blev det en väldigt fin gran. Den är inte intagen än men vi tar nog in den i slutet av veckan. Förlåt, helt OT förstås Har hunnit kika in på Liten på landet och hade tre plagg i varukorgen men stålsatte mig och släckte ner sidan. Det är inga måste plagg men vore trevliga att ha ändå Har väl några minuter på mig ännu att fundera. Har inte läst igenom den gamla tråden idag så om ni orkar får ni gärna berätta vad ni fyndat inatt/idag.Rusar till bildtråden nu
  • Tildamamman

Får nog gå in o kika på den igen

Buttelina skrev 2007-12-09 21:26:37 följande:
    japp, det randiga var sådär billigt, men där fanns färger som jag inte sett förr, som tex den ena suiten som jag köpte till angelinah
  • Tildamamman

Man kan bestäla direkt från tjejen som syr upp märket. Tyvärr minns jag inte hennes Familjelivsnick, men det kanske ngn annan gör??

Buttelina skrev 2007-12-09 21:28:44 följande:
    åh, ok
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8