Vi som shoppar danska barnkläder del 8
Vet inte hur man "citerar" men iaf...
Rosa/vit katvig tröja låter väl jättefint?! Tycker jag iaf :)
Vet inte hur man "citerar" men iaf...
Rosa/vit katvig tröja låter väl jättefint?! Tycker jag iaf :)
Vill ha en rosa eller grön lurvfleece i stl 80 eller 86!!!
Vart kan jag hitta en sån?? Har letat men det verkar vara tomt överallt...
Blev så besviken när jag läste att det inte skulle komma nya nu till våren...:(
Kollade in molos vårnyheter, och många verkar ju vara besvikna men jag tyckte det fanns en del fint :) Gillade verktygen, och tröjan/t-shirten med bilar och stjärnor bla.
NÄR kommer nya molo till de svanska butikerna och webshopparna???
jag vill ju handla ju! :) Och är för feg för att handla från de danska sidorna, fattar ingen danska heller...:(
Någon som vet när det kommer??
Har lagt in lite bilder, eller länkar(kunde inte lägga in bilder) i BT på gårdagens shoppingfynd, inga nyheter men kul ändå
60% på hela köpet!! Gissa om jag var lycklig igår kväll ??
Bild i bildtråden, på Greta som provar sin nya molo lurv som kom i lådan idag (från en av er härinne tror jag )
Är den lagom tycker ni? Vill att hon ska kunna ha den hela våren iaf. Är en stl 80 och Greta är väl en ca 72-73 cm och närmare 10 kg (över 9,5 iaf).
"Fyndade" lite på Tradera ikväll, en småfolktröjs, som jag var tvungen att köpa(köp nu=100 kr). Och en katvig velour jacka, så i natt kan jag kanske sova gott, annars ligger jag mest och funderar över VAD jag ska köpa från molos nya.
Vill gärna titta och känna lite innan jag bestämmer mig och butiken här skulle ha fått fram nyheterna på måndag hoppades dom. Men det är ju så långt till måndag...
Usch just nu är det mycket jag vill ha, måste hejda mig lite
Har förresten smygläst här ett tag men börjat skriva lite de senaste dagarna. Känns skönt att veta att man inte är den enda som är galen
Gonatt på er!
Kan man ha de nya bilbyxorna till en tjej? Kan kan man ju, det vet jag Men ändå blir jag osäker... Tycker de är sååå snygga !
Såg att de börjat lägga ut lite nytt från ej sikke lej på freshmilk Men det var kanske gamla nyheter, har inte lyckats läsa mig igenom dagen ännu
Tack till Buttelina och Jompa som la i mina bilder i BT!!