• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Heeelt OT men jag vet ju att ni har bra smak...

Har under "tvång" lyckats ta några bilder på vår Tomtenissa men är inte helt nöjd. Varken hon eller jag....

Fick lov att muta med pepparkakor, till följd av att hon har det kring munnen på den bästa bilden.

Stör det att det ser ut så eller kan vi köra på och göra julkort och kalender med det kortet ändå? Vad tycker du?

Bilden finns i mitt galleri förståss.
  • Harley
    Buttelina skrev 2007-12-11 14:18:24 följande:
    jag tycker inte peppar kaka runt munnen stör, men hon ser ju inte jätte glad ut. Men supersöt är hon!
    Tack. Nä hon var inte så glad heller, men på de andra korten skriker hon... Givetvis har hon lite feber också för att göra det lite värre. Ingen snäll mamma idag...
  • Harley

Happy Lucia på er!!

I dag hade lillfisen sin gula stjärnbodysuite till dagis och gissa vad de fick till lunch...?
    Spenatsoppa!!!Förvånad
    Huuuur får man bort de fläckarna?? Törs jag bara tvätta som vanligt eller??

• Harley
    Tjollabolla skrev 2007-12-13 15:19:06 följande:
    OJ! Jag hade nog testat med vanish först och funkar inte det så testa galltvål i nästa tvätt.
    Ok, tack för svaret. Har bara Tabort hemma så jag ska ge mig ut på jakt efter både Vanish och Galltvål. Håll tummarna!!
  • Harley
    Vet någon vänlig själ om Nanouus velourdress finns i 92 någonstans?? MÅÅÅÅSTE ha den och helst den röda...
  • Harley
    gosmamman skrev 2007-12-28 08:39:50 följande:
    Vet inte var den finns i 92 men tänk på att dom är jätte små i strl. Tror det var nån som kunde ha 92:an på sin bebis om har typ 74 i vanliga fall.
    Oj är de såå små... Cayenne har 86 nu så jag trodde jag tog i när jag ville ha 92. Finns de i ännu större? De är ju så himla fina.
  • Harley

Hm... får jaga en stooor då.
    Jag blir nästan som besatt när jag fastnat för något som jag vill att Cayenne ska ha.

• Harley
    lillronya skrev 2007-12-28 09:04:10 följande:
    Freshmilk har jacka o byxa i rött i stl 98 på rea. Kanske blir för stort....
    Beställt!!! Tjohoo
  • Harley
    lillronya skrev 2007-12-28 09:18:33 följande:
    Åh grattis! Jag blir lite avis, faktiskt. Vill ha det röda till Anjelin, men tror att 98 blir för stort ändå. Hur stor är din tjej?
    Hon är 1 år och 10 månader. Vid 1 1/2 år var hon 89 cm om jag inte minns fel. Väger 11 kg. Lång och slank Inte likt vare sig mamma eller pappa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8