Inlägg från: Trossens mamma |Visa alla inlägg
  • Trossens mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

La ut en fin icke dansk i tråden. Sorry men den är så fin så jag kunde ej låta bli

Mamma till Lova och Alvin
  • Trossens mamma
    gambia90 skrev 2008-02-12 19:35:36 följande:
    verkligen jättefin ;)Trossens mamma skrev 2008-02-12 19:11:23 följande:
    Tack
  • Trossens mamma

Hej

Är tillbaka igen efter några veckors frånvaro. Har hunnit gifta mig och allt möjligt och sitter nu och spanar in lite småfolk

• Trossens mamma
    Tack ALLA
  • Trossens mamma

Usch inget kul med feber.
    Min lillpojk har öroninfl. och äter antibiotika han.

• Trossens mamma

Hej
    Köpte 2 stycken randiga katvigBodysar idag. på 50% rea men annars inget nytt då det inte fanns något spännande.

• Trossens mamma

Idag har jag köpt en sån där grön velour Kik kid som var i bildtråden igår- omlotten. Tänkte beställa den så far jag till stan idag o knallar in i en butik-ganska nyöppnad och där hänger en endaste 86.a och väntar på att bli köpt av.....MIG

• Trossens mamma

Bild i tråden nu

• Trossens mamma
    Småkottarna skrev 2008-02-28 12:05:04 följande:
    Va fiin Alvin var i kik kidtröjan! Passade honom jättebra!!
    Tack... det var av ren tur jag hittade den idag jag måste ju bara ha den då
  • Trossens mamma
    Angelinah skrev 2008-02-28 20:19:41 följande:
    Jag skickade ju ett sms till hennes syster som jag råkade snubbla över på internet, i kväll ringde säljaren upp och hon hade inte min adress?? inte tillgång till dator?? (va nu hemma hos släkten och lånade dator)??Hade verkligen försökt som en tok att få tag på mig?? Lite aggressiva toner i min inbox va det allt nu när jag loggade in :(  vad har jag gjort??Enl henne är den nu postad och jag har fått ett kollinr, som inte verkar vara registrerat än dock (ska kolla i morgon)Jag är bara glad att jag väntade med polisanmälan och att det löste sig tillslut!!Men jag lovar.... Köper ALDRIG mer nåt dyrare via annons!!!
    Jobbigt när man inte kan lite på folk.
    Jag är för pålitlig å snäll men vaktar mig själv noga. Livrädd att bli lurad....Men jag är ärlig och pålitlig och det är A o O ju när man vill sälja. Dock har jag iofs ej sålt nåt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8