Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

terezita skrev 2007-12-12 09:29:00 följande:
    för snart fyra månader sen var han 86,5 cm lång... hur mkt kan han ha vuxit sen dess tro?? han har verkeligen långa ben och kort överkropp... han kan tillochmed ha strl 74 på överkroppen....vad tror du?
    det kommer nog vara på gränsen... tjollabolla köpte ju en 80 till sin son som är 9 mån 74 lång och den var för liten hoppas den passar!
  • Buttelina
    maugu skrev 2007-12-12 09:34:40 följande:
    Gosmamman-jag inboxade dig just om du vill ge synpunkt..Apropå bebissjuk-det är jag oxå och vi övar just numed varje tillfälle är skarpt..he,he rodnar..
    hehe, jaså du övar?? det är så härligt med bebisar, fast min son är ju inte ens 8 månader så han är ju Lite beis fortfarande
  • Buttelina
    terezita skrev 2007-12-12 09:41:00 följande:
    ja, det är ju lite riskabelt att handla utan att nypa och dra i plagget innan....ang. att handla på nätet... hon som äger butiken med danskt här i stan håller på som bäst just nu och fixar sin webshop och undrar om hon måste lägga ut tvättgrader på plaggen på nätet... vad tycker ni? är det så nödvändigt??
    nää, inte nödvändigt!!!
  • Buttelina

oj, man ska kanske tillägga att jag jobbar INTE för pollyfoto!! jag gör inte reklam för dom utan det är mina barn som är med på bilderna...

• Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-12 10:10:57 följande:
    Åhh vad skoj! Men får du inget engångsbelopp för att de använde sig av bilder m dina barn?
    nä, det står lite smått i pepperna man skriver på att de får använda bilderna i reklamsyfte! jag tycker bara det är så skoj
    terezita skrev 2007-12-12 10:12:08 följande:
    aaaw så söta!!!! vad stolt du måste va!!
    Jättestolt
  • Buttelina
    terezita skrev 2007-12-12 10:14:55 följande:
    butte vad har hänt med längden på dina byxor? (sarkastisk) skicka tillbaka dem, så får det ju inte se ut!
    jag fick nya (de stora) och ett frankerat kuvert att skicka tillbaka de små! de är ju felmärkta! det måste dom vara!
  • Buttelina
    maugu skrev 2007-12-12 10:31:48 följande:
    Jo, jag har beställt från DK-både IDAT från IDAT.DK och paradisvej-min lille pindsvin flyverdragt i stk 80. Är så nyfiken på kvalitén i dessa..Hoppas det blir stora paket i slutet på veckanFör att lägga in kort måste man vara plusmedlem då?
    japp, man måste vara plusmedlem!
    Lina med Liten skrev 2007-12-12 10:33:28 följande:
    butte: urfina bilder. Vad skoj att det blev just de som fick vara med. Fast när man tänker efter så kanske det inte är så konstigt. De är ju såååå söta.
    Tack
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 11:31:57 följande:
    Hehe, annars kan vi byta min 80 mot din 92 . Så kan Milo ha 92:an o er lilla Milos 80 . Bra deal, tycker jag!! Hehehe. Tror nog att den kan vara väldigt mkt på gränsen.... Milos gick inte att knäppa bara, det fick jag kämpa för att klara av.
    är du redan hemma?? har postis varit hos dig än?? vad köpte du till maja??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8