Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2007-12-14 18:13:15 följande:
    jag hade väckt! vi har gjort så ett par gånger med isabel. i värsta fall är hon väl grinig till ca kl 9 och sen däckar hon hur dags brukar hon somna annars??
    Hon är ju i en "orolig" period just nu med varannan kväll uppe seeeeent... Men normalt kanske somna kl 20-20.30

Hon har ALDRIG somnat på golvet förr... Måste va helt slut..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2007-12-14 18:17:20 följande:
    jaja hon får väl tillbaka pengarna då tror jag... hehehe... ska fundera över natten.... jag är så stolt så jag kommer att ha svårt att ge mig men som ni säger så har ju kunden alltid rätt även fast dom inte har det hahahaha
    Förstår att det tar emot... Har varit i samma sits för ett tag sen å jag lovar.... jag va SUR när jag köpte plagget åter!!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2007-12-14 18:16:44 följande:
    hon håller på att få en massa tänder oxå va?? då kan dom ju bli extra trötta. låt henne sova
    Ja MÅÅÅÅÅNGA STOOOORA tänder e på väg *stackars*   Ok! Hon får sova...

Gubben e på väg hem med flyget nu, han kommer strypa mig om hon e uppe hela natten Flört
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2007-12-14 18:18:56 följande:
    jag älskar vagnen... den är såååå lätt i jämförelse med min gamla och då var den lätt hahaha.... det enda är att det e lite läskigt upp och ner för rulltrappor ännu eftersom att handtaget vickar så mkt, det känns som om att den kommer att gå av!!!!
    När jag åkte rulltrappa med den så satte jag ett knä som stöd under en av chassiets tvärpinnar, det känns säkrare...

Man ska ju egentligen inte alls åka rulltrappa med vagnarna enl tillverkarna, men de flesta gör ju det ändå
    Jag undvek det då det fanns hiss att tillgå, gillar inte tanken på OM det skulle hända nåt *läskigt*
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2007-12-14 18:18:56 följande:
    jag älskar vagnen... den är såååå lätt i jämförelse med min gamla och då var den lätt hahaha.... det enda är att det e lite läskigt upp och ner för rulltrappor ännu eftersom att handtaget vickar så mkt, det känns som om att den kommer att gå av!!!!
    Å du... Den går INTE av... Du vänjer dig :)
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2007-12-14 18:26:37 följande:
    jag e ju nybörjare så jag har bara hunnit få 38 positiva och 0 negativa!! kanske ska akta mig då för en negativ.... men skulle jag få negativt iallafall så får hon en tillbaka!!
    Ja, har du så få ihopsamlade positiva så var försiktig med neg helt klart...
    Skriv ett supertrevligt mail till köparen och be om ursäkt för att du missat fläcken å att hon självklart får pengarna åter... Lös det sen snabbt!
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2007-12-14 18:28:16 följande:
    hahaha ok... men åkte du uppför framifrån eller vände du på vagnen och åkte baklänges??? det e ju inte kul att vara den enda som åker hiss när man är ett gäng mammor på stan och man alltid får springa efter hehe
    Jag åkte alltid med de stora hjulen framåt!! Bara att fälla över handtaget *snäpp* å så upp för rull trappan, sen "snäpp" tillbaka med handtaget... Supersmidigt!!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2007-12-14 18:45:55 följande:
    Angelinah: så fin hon var i den suiten! har dom färgerna i body till isabel. jättefina
    Tack

Tycker hon ser ut som en liten karamell i dom färgerna Glad
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2007-12-14 18:47:12 följande:
    För att vara på den säkra sidan så skulle jag betala frakten tillbaka.Gokväll förresten
    Skulle jag också gjort!!! Förlust denna gång... men du vinner på det i längden...

God kväll Gosmamman :)
  • RååSa BuBBlan

Kom på att jag har massa bilder på inköp jag inte lagt in än

Samlar ihop allt i helgen och visar nästa vecka... helgen blir full av aktiviteter, julklappar som ska handlas och vagnar som ska hämtas.. å just de... hämta kläder på gucce åxå ju

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8